ik denk als dit al zoveel jaren zo is, met zoveel mensen.. dat dit niet dit jaar ineens over isIk hoop dat die ellende op palau voorbij is, vorig jaar was wel het toppunt heb ik het idee, ronduit belachelijk en verpest de boel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik denk als dit al zoveel jaren zo is, met zoveel mensen.. dat dit niet dit jaar ineens over isIk hoop dat die ellende op palau voorbij is, vorig jaar was wel het toppunt heb ik het idee, ronduit belachelijk en verpest de boel.
Ik denk dat de rellen vorige keer de druppel waren, naar wat ik heb begrepen gaan ze het aanpakken. maar goed genoeg daarover, leidt alleen maar van dit mooie feest afik denk als dit al zoveel jaren zo is, met zoveel mensen.. dat dit niet dit jaar ineens over is
Ik was aflopen jaar net een week voor de drukte begon op Palau. Overdag kun je daar prima stoken en begin van de avond ook.haha iedereen hoor je over Palau, wat is daar zo bijzonder of juist niet goed aan? daar wordt je juist weg gestuurd of? 3e keer al lekker hoor! wij gaan nu voor het eerst.. ben benieuwd..
welke datums ga je?Toch maar weer even een last-minute-je geboekt. Aanwezig voor de ugste keer.
15 tm 20welke datums ga je?
Kleine aanpassing, ik ga nu samen met een maatje van 10 t/m 20 maart i.v.m. andere buitenlandse trips dit jaar.Dit jaar weer bij, 6 t/m 20 maart.
In buurt Montolivet en met de auto.
pyrofreakskatwijk.nl
Wordt weinig slapen met de overlast op Palau ben ik bang.al een tijdje geleden geboekt maar ik ga met een maat van me ( eerste keer voor hem ).
15 t/m 20 maart, ik zit in een app vlakbij palau.
Wordt weinig slapen met de overlast op Palau ben ik bang.
Wat bedoel jij steeds met nog meer vriendjes herdenken? Wie zijn "ze"al eens eerder vlakbij gezeten, met alles dicht merk je daar niet heel veel van en het lijkt erop dat ze het toch wat strenger gaan aanpakken na vorig jaar.
en het gaat vanzelf een keer goed fout, kunnen ze nog meer vriendjes herdenken
Volgende week rond deze tijd zijn we al in Spanje, heb er zin in!en hebben we er al een beetje zin in?