Fallas 2025 - Officieel Pyrotechnic Programma

VvanVuurwerk

Registered User
De ''algemene'' Fallas kalender is al bekend, maar ik denk dat je doelt op welke shows door wie worden geschoten?
Aanstaande vrijdag is de Gala de la Pirotecnia en dan weten we het! Ik blijf het altijd een spannend moment vinden: wie schiet er allemaal tijdens Fallas dit jaar....

stefantvs

Administrator
Medewerker
De ''algemene'' Fallas kalender is al bekend, maar ik denk dat je doelt op welke shows door wie worden geschoten?
Aanstaande vrijdag is de Gala de la Pirotecnia en dan weten we het! Ik blijf het altijd een spannend moment vinden: wie schiet er allemaal tijdens Fallas dit jaar....
Wensen lijstje
Marti.
Hermanos Caballer
Valenciana

Plum Bloom

Registered User
Nit d’ Alba: Aitana, als het even kan.

Hopenlijk in de weekeinden weer van alles te zien op het plein. En hopenlijk geen driedubbele terremoto van Mediterraneo, vorig jaar was al gek genoeg. Toch?

VvanVuurwerk

Registered User
Ik ben er van 28 tot 4 maart. Er lijken dan ook drie avond shows op het plein te zijn (ik denk dan twee nocturnas en een “Castillo”), ik hoop dat dat waar is.
Ik hoop voor de vier mascletas en twee (tot dus mogelijk drie) avondshows. Mijn wish-list (met nog enigzins realiteitsgehalte).

Mascleta's:
- Peñarroja (1 maart)
- Alpujarreña
- Marti
- Zaragozana

Castillo's/nocturna's:
- Mediteraneo
- Caballer FX
- Vulcano

Voor de laatste dagen zet ik in op een verassing: de terugkeer van Europla.
Gokken op wie er de laatste dagen verder nog schieten doe ik niet meer. Te vaak mis gegokt :p

Plum Bloom

Registered User
Er lijken dan ook drie avond shows op het plein te zijn (ik denk dan twee nocturnas en een “Castillo”), ik hoop dat dat waar is.

Bron?

gijs

Registered User

shinji

Moderator
Medewerker
Zal ik is een gokje doen? (en deze is echt op gevoel)
Zaragozana op 1 maart als opener.
dat is wel een heel wilde gok:)
In de bijna 20 jaar dat ik daar rondloop heeft Penarroja altijd de eerste geschoten. Ik heb (bijna) niets tegen verandering van tradities, maar als je ze veranderd doe het dan goed. En das in dit geval niet met Zaragozana, die hebben nog nooit een fatsoenlijke Mascleta geschoten op het plein.

Bovenaan