Fallas 2017 - Fallera Mayor

VvanVuurwerk

Registered User
Een aantal eerdere posts zijn door de FPM hack helaas verloren gegaan.
Maar hierbij een topic over de Fallera Mayor en de Faller Mayor Infantil van Las Fallas 2017.

De verkiezing is reeds geweest en de Mayor is bekend.
Afgelopen weekend is er ter ere van de Infantil een show geschoten door Nadal-Marti (volgens mij iets anders dan wat ik ken als ''marti''.). Een erg leuke show vindt ik zelf.

Bron: vivirlapirotecnia

Ook voor de ''volwassen'' Mayor is er ook een show geschoten. Deze is door Vulcano geschoten.
Op de video vindt ik het zelf als een wat mindere show als die van Nadal-Marti lijken.

Bron: vivirlapirotecnia

Hier nog een interview de Fallera Mayor.

Michel_G

Zilveren Member
Afgelopen weekend is er ter ere van de Infantil een show geschoten door Nadal-Marti (volgens mij iets anders dan wat ik ken als ''marti''.). Een erg leuke show vindt ik zelf.

Jup, dit is Pirotecnia Nadal-Marti uit L'olleria. De Pirotecnia Martí die de meesten van ons kennen komt uit Burriana.

Overigens heeft Pirotecnia Nadal-Marti afgelopen jaar ook de show voor de Exaltación van de Fallera Mayor Infantil gedaan. Ook schoten ze afgelopen jaar voor het eerst een mascletà op het plein (toen op 2 maart).

VvanVuurwerk

Registered User
Thanks voor de info Michel. De stijl van het showtje dat ze dit jaar voor de infantil schoten bevalt me wel. Tussen de "themas" steeds een paar avisos :)

smilli

FPM Filmer
Wederom een prima vrouw om te zien, de showtjes zijn ook wel ok.
Ben meer fan van de show van Vulcano, meer steppen minder gedoe met wielen.

Bovenaan