Red Eagle
Registered User
Ook al duurt het nog even tot de volgende Fallas.
De knoop is bij ons ( ik en vriendin) doorgehakt en we gaan nu echt een keer naar Valencia.
Voorgaande jaren is het er helaas niet van gekomen.
Wel al veel gelezen en vele videos gezien maar das toch niet hetzelfde.
De vlucht hebben we al gevonden bij Transavia voor 130 euro retour.
Het hotel of appartement zijn we nog niet over uit maar realiseren ons wel dat we niet al te lang moeten wachten omdat anders de hotels alleen maar duurder worden.
Had nog wel een aantal vragen die ik zo snel niet kon vinden op de site.
1 Worden alles shows aangegeven dmv een soort programma boekje of moet je zelf op zoek naar
waar wat te doen is?Wil namelijk niet stedds achter de shows aan lopen en daardoor te veel missen.
2 Heeft er iemand een site van de vuurwerk winkels in Spanje ben namelijk benieuwd wat er zoal te koop is en wat het kost.
3 Misschien kan iemand wat meer vertellen omtrent de regels van het afsteken
Heb ook eens op een filmpje gezien dat er een soort optocht is waar iedereen zijn eigen Mega knal erwtn op de grond gooit.Kun je hier bv vrij aan mee doen of moet je je dan ergens inschrijven?
Alvast bedankt
Hoop jullie dan in Valencia te zien
De knoop is bij ons ( ik en vriendin) doorgehakt en we gaan nu echt een keer naar Valencia.
Voorgaande jaren is het er helaas niet van gekomen.
Wel al veel gelezen en vele videos gezien maar das toch niet hetzelfde.
De vlucht hebben we al gevonden bij Transavia voor 130 euro retour.
Het hotel of appartement zijn we nog niet over uit maar realiseren ons wel dat we niet al te lang moeten wachten omdat anders de hotels alleen maar duurder worden.
Had nog wel een aantal vragen die ik zo snel niet kon vinden op de site.
1 Worden alles shows aangegeven dmv een soort programma boekje of moet je zelf op zoek naar
waar wat te doen is?Wil namelijk niet stedds achter de shows aan lopen en daardoor te veel missen.
2 Heeft er iemand een site van de vuurwerk winkels in Spanje ben namelijk benieuwd wat er zoal te koop is en wat het kost.
3 Misschien kan iemand wat meer vertellen omtrent de regels van het afsteken
Heb ook eens op een filmpje gezien dat er een soort optocht is waar iedereen zijn eigen Mega knal erwtn op de grond gooit.Kun je hier bv vrij aan mee doen of moet je je dan ergens inschrijven?
Alvast bedankt
Hoop jullie dan in Valencia te zien