[Fallas 2012] Overzicht van Liefhebbers naar Fallas

PyroPlop32

Registered User
Wie: Pyroplop32 + vrouw + schoonouders, Shadow13, zone
Hoe: Ryanair Brussel Charleroi
Wanneer: 15-20 maart 2012
Waar: Apparttement: Plaza Periodista Ros Belda 400m van alameda af.

Laatst bewerkt:

Corné-Original

Registered User
Ik heb net onze vlucht en hotel geannuleerd. Dit heeft natuurlijk wel een reden en die mogen jullie wel weten.
Wij (Inge en ik) gaan volgend jaar naar Tanzania en Zanzibar om de grote migratie te zien.Het is wel geen vuurwerk maar hier houden wij ook van en dit is ook echt een beleving op zich. Plus dat we dan een kleinzoon hebben willen we liever dan wat weekendjes weggaan.Maar 2013 zijn we er weer bij!!

Laatst bewerkt:

Kobajo

FPM Filmer
Ik heb net onze vlucht en hotel geannuleerd. Dit heeft natuurlijk wel een reden en die mogen jullie wel weten.
Wij (Inge en ik) gaan volgend jaar naar Tanzania en Zanzibar om de grote migratie te zien.Het is wel geen vuurwerk maar hier houden wij ook van en dit is ook echt een beleving op zich. Plus dat we dan een kleinzoon hebben willen we liever dan wat weekendjes weggaan.Maar 2013 zijn we er weer bij!!

NEPFREAK!!

Ren je zelf ook mee tussen de gnoes?

scania

Registered User

Wat doede gij nou.....................da hoort nie!!!!

Laatst bewerkt:

Dennis010

Registered User
Nog steeds geen veranderingen bekend in de kalibers... Het begint nu wel weer te kriebelen. Moeten we nou wel of niet boeken?? We zijn er nog niet uit.:huh:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Jammer Corne dat je niet mee gaat! Toch wel een toegevoegde waarde voor mijn eerste Fallas ervaring! heheh! HOU ME TEGEN, DA HOORT NIE!

Hoop dat je vakantie in Tanzania net zo goed wordt als Fallas!

Maakt het caliber (2, 3, 4 of 5 inch) nou wel zoveel uit bij cylinder shells?

Dennis010

Registered User
Ik weet ook wel dat het kaliber niet uitmaakt, maar voor mij is het toch een heel grote toevoeging aan shows als er 12 inch of meer tussen geschoten wordt. Ik vind de klappen gewoon heeeeerlijk !!! :lub::lub:

mickeyzegtboem

Registered User
Even een hele grove indicatie, voor een euro of 100/125 per persoon per dag, heb je vliegticket en een nette slaapplaats.
Alles kan goedkoper en duurder, het is maar hoe gek je het zelf maakt.

Michel_G

Zilveren Member
En tegen alle verwachtingen in heb ik ook zojuist geboekt (vooralsnog alleen hotel). Paar weken geleden besloten dat ik aankomend jaar niet zou gaan, vanwege beetje ingewikkelde situatie, maar uiteindelijk toch vandaag geboekt. Welliswaar wat korter dan 'normaal', maar de belangrijkste dingen mag ik weer allemaal meemaken!

Wie: Ik en.... ehm.... IK!
Hoe: Met het vliegtuig hopelijk
Wanneer: 15 t/m 20 maart (2 dagen korter dan 'normaal')
Waar: Hotel Continental (simpel en klein, maar op maar 75 meter van het plein!)

Driessen010

Registered User
Had ik eindelijk een appartement bij het plein gevonden en geboekt. krijg ik net een email zit al vol.
Dus ik natuurlijk gelijk als een gek weer zoeken.
Zit er een appartement naast dat wat ik had voor 100 euro duurder in totaal voor 4 personen. dus 25 p.p.
is natuurlijk niets maar nog mooier is dat ik dat nu weer als korting heb van de aanbieder omdat ze het toch wel heel lullig vonden.
Dus alles is rond voor Fallas.

15-20 maart

200 m van het plein.

met ze 4en Jim, Carlo, Nick, Willem.

mickeyzegtboem

Registered User
Ook wij zijn weer aanwezig, tijdje aan het zoeken geweest vanwege de klote prijzen van transavia, maar het is geworden:

Wie: Toytoyboy, Petra, Daniellezegtboem en mickeyzegtboem
Hoe: Transavia vanaf schiphol
Wanneer: 13 t/m 22 Maart (2 dagen langer voor minder geld in valencia... wat een straf)
Waar: Appartement Xativa (300 meter vanaf het plein)

stefantvs

Administrator
Medewerker
zit hier voor het eerst ook in de planning, nog helemaal zeker is het niet. Maar staat zeker in me agenda !

leentje27

Registered User
Aankomend weekend gaan we boeken!
we gaan van 12-22 maart en vliegen met Transavia vanaf Amsterdam
Wie :Korrie en Marleen

Onwijs veel zin in!!

Bovenaan