[Fallas 2012] Overzicht van Liefhebbers naar Fallas

de pyromaniac ©

Registered User
Detmer & Cisca

Van 13 t/m 20 maart 2012 we vliegen met Transavia vanaf Amsterdam.

We verblijven in een 2/3 persoon's Appartementje Santa Catalina.
Is gevestigd in een stille straat, naast de kathedraal net achter Plaza de la Reina.

Word Cisca's 1ste Fallas, ben benieuwd of zij ook met het fallas virus besmet gaat raken.

Groetjes De Pyromaniac © :cool:

Corné-Original

Registered User
Is ook maar 10 minuten van het plein Det.Inge gaat nu voor de vierde keer dus ik denk dat Ciska ook wel de smaak te pakken krijgt.Verslavend hoor dat Fallas-virus!

leentje27

Registered User
Zal binnenkort eens kijken voor een ticket, Ik ben er zeker weten volgend jaar weer bij!! Verheug me er nu al op!

raymondv

Registered User
Haaa... na even niet te zijn geweest: voor 2012 geboekt:

raymondv & vrouw
13-03 t/m 20-03
Transavia

Heb er weer veel zin in!

Driessen010

Registered User
do 15 mrt 2012
Amsterdam - Valencia
vertrek om: 06:50
aankomst om: 09:15

di 20 mrt 2012
Valencia - Amsterdam
vertrek om: 20:40
aankomst om: 23:10

1marco1

Registered User
Jaja

Eindelijk na 2 jaar een Appartement in het centrum kunnen boeken ( dus niet meer zo veel lopen)
We verblijven er van 15 maart tot 20 maart.Nog net op tijd de tickets via transavia geboekt voor 4 man.

Nog maar 8 maanden en 19 dagen:happy:

Souflakie

Registered User
Om het lijstje aan te vullen... Menno, Vincent en Jeroen gaan van 16 t/m 20 maart. Vliegen met Air Berlin vanaf Koll/Bonn 06:40 en 20e terug om 20:15. Vijf volle dagen dus voor ons! Kosten van de tickets zijn ca. 160 euri.

Appartement is nog niet geboekt maar dat zal waarschijnlijk het appartement uit 2010 worden vlakbij plaza de virgen.

De editie van 2012 wordt voor mij de 4e keer op rij. Als het spaanse virus je eenmaal te pakken heeft dan kom je er niet meer vanaf volgens mij. :smiling:

Dit jaar gaat mn broertje ook mee zodat die eens kan meemaken hoe hard zo'n mascleta nu echt is en niet op basis van de gemaakte filmpjes.

Edit 12-01-2012: De vlucht is vervroegd naar 05:05. Nog vroeger mn bed uit dus. Op zich niet heel erg, wel balen is dat ze het presteren om een uur later te arriveren in Valencia om 11:00 ipv 10:00 uur vanwege het gewijzigde vluchtschema. Plan is om nu direct van het vliegveld naar het plein te gaan voor de mascleta. Proppen de bagage wel even in een bagagekluis op het treinstation dat toch vlak in de buurt ligt. Als ik dit zo type merk ik dat het weer begint te kriebelen. Oud en nieuw is alweer bijna 2 weken gelden dus nu aftellen voor we weer naar Valencia mogen. Nog 9 weken!

Laatst bewerkt:

Roeland FPM

FPM Filmer
Okay.. eindelijk geboekt. Vliegtickets ineens veel duurder geworden dus maar een andere vlucht genomen, met overstap maar dat is niet anders. Vliegen vanaf Dusseldorf op de 14e en op de 20e terug. Met Airberlin.

Ik ga samen met m'n pa haha, ben benieuwd wat hij ervan gaat vinden. Ik verblijf in een appartementje ong. 100 meter vanaf het plein.

Poziloc

FPM Hangouderen
Dacht dat ik al gemeld had, dat we weer naar die klote stad gingen.

Wanneer: 10 t/m 20 Maart

Wie: Marco,Vin,Carolien,Maja en ik zei de gek

WH1979

Registered User
zet ons er ook weer bij. Twee jaar moeten wachten. Maar nu wel twee "slachtofers' extra mee met zijn 4e Nu echt wel zin in

Bovenaan