Fallas 2012 Album afroman

Afroman

Registered User
Beste mensen, hier zal ik beelden gaan posten van mijn eerste trip naar valencia samen met mijn pa! waarschuwing van de kwaliteit van de beelden en de reactie's die mijn pa en ik geven op alle knallen en dingen die je zal terug vinden in het film materiaal ;) Moet echt delen met de freaks: fallas nog nooit gezien? Go for it ! 2013 zijn we ook weer aanwezig met nieuwe freaks en een super foto/film camera!! FPM for life! Here we go :

Hier onze wekker: best pittig na een kater en een geweldige avondshow! Enjoy

Afroman

Registered User

Ik tijdens La cremá! Multi break in de straat afsteken... geweldig, de spanjaarden gingen gewoon klappen tijdens het stoken! :)

Afroman

Registered User

Zie hier : Rotonde valencia tijdens la cremá, ik ging echt los! De panjaarden keken ook aan wat heeft deze jong toch? Maar ze vonden het helemaal geweldig! Wat een prachtige show was dit, en ik stond er echt maar 1 minuut te wachten op een super spot!

Moontan

Moderator
Medewerker
Je filmpjes zijn om te smullen man!!
Hoe is het eigenlijk met je vader afgelopen? Is ie genezen van het (Fallas) virus of is ie besmet geraakt?

Afroman

Registered User
Me pa is verslaafd, dit jaar neem ik hem mee naar het oktober festival, fallas 2013 is al geboekt! Ik denk dat hij elke dag na zijn werk wel een filmpje aan het bekijken is

Afroman

Registered User

Jaja ik heb hem op tape staan: Oma steekt een traca 10m af naast een mascleta waslijn! Wat een heerlijke muziek op de achtergrond, dit is het bewijs van een geweldige fallas festival, sorry van mijn reactie, vond het geweldig om dit te zien!

Afroman

Registered User

Nog een geweldige mascleta tijdens Fallas @ 2012 : Mooie van deze tape, mesclata gaat twee kanten op :D Mijn reactie : Loco loco, kreeg gelijk een positieve feedback van een spanjaard!

Bovenaan