FALLAS 2010 !! Wie,Wanneer,Waar & Hoe.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moontan

Moderator
Medewerker
Ik zal er in 2010 niet bij zijn.
IK sla 2010 over met als goede reden dat ik voor het eerst een reis naar China ga maken om de fabrieken daar te bezoeken (samen met een importeur)
En ja ik heb achter in de tuin geen boom staan waar jaarlijks bankbiljetten aan groeien.

Jammer, maar 2011 is er hopenlijk weer een Fallas

Tony

Administrator
Medewerker
Ja ja, al het goed is ben ik er ook weer bij.

Wie : Ik en vrienden (Geen forum leden)
Wanneer : 15 tm 20 maart 2010.
Waar : Appartement met Jacuzzi op Balkon (zelfde als in 2009)
Hoe : Transavia vanaf Amsterdam

Een aantal van de crew gaan ook maar die slapen in een ander appartement. Die vermelding zal ook nog wel komen :smile:

RoYvette

FPM Filmer
Voor ons wordt het geen Fallas in 2010. Soms moet je keuzes maken en kun je niet alles wat je wilt, en dit is er helaas een van.:sad2:

joosti

Registered User
Yep dat geld het zelfde voor ons ook 2010 overslaan.....maar daar staan als het goed is Tarragona en Blanes van de zomer tegen over..dus dan hoor je ons niet klagen.:smile1:

Poziloc

FPM Hangouderen
Ook maja en ik zijn niet van de partij..we gaan eens wat anders opzoeken, iets heel aparts!
Wat zeg ik niet, dit word pas bekend gemaakt als we terug zijn!!!

Titan

FPM Hangouderen
Ook maja en ik zijn niet van de partij..we gaan eens wat anders opzoeken, iets heel aparts!
Wat zeg ik niet, dit word pas bekend gemaakt als we terug zijn!!!

Nou nou je houd de spanning erin :blink1:, maar iets aparter dan Fallas in europa kan ik me nog niet voorstellen. :smile1: Ben ook van de partij met een aantal crewleden, melding komt later.

Poziloc

FPM Hangouderen
Het is ook heel anders als Fallas:blink1:
Maar je moet keuzes maken en aangezien die geldboom maar niet in de bloei komt te staan, moet ik een keuze maken.
2011 ben ik er weer bij

Kobajo

FPM Filmer
Hier boven al een paar keer gemeld, maar bij deze dan officieel.

Wie : Kobajo, Son-T, Titan, de Pyromaniac en als het en beetje meezit Vuurwerkfreakz
Wanneer : 14 tm 20 maart 2010.
Waar : Appartement zonder Jacuzzi maar wel met terras bij de Mercado Central
Hoe : Transavia vanaf Amsterdam

Laatst bewerkt door een moderator:

remio

Registered User
meezit?:laugh: nee grapje.

wij gaan ook zeker weer, weten nog niet wanneer en waar precies maar dat gaat goed komen haha.

greetzz

cracker69

Registered User
Ga in 2010 met 2 vrienden. (nog) geen leden van het forum. Vlucht nog niet geboekt. We zitten in Novotel Palacio de congressos. 2 jaar geleden in het Ibis gezeten. Het is niet midden in het centrum, goede metroverbinding dus vrij snel in het centrum.

TJIBBE

Registered User
Na twee jaar afwezigheid weer van de partij!

Wie: Tjibbe met Pa Tjibbe (wordt zijn vuurdoop op zijn 71-ste!)
Waar: Appartement in centrum
Hoe: nog ff uitzoeken

jeroenRadstaak

Registered User
Wij gaan dit jaar weer na een jaar overgeslagen te hebben.
We gaan met z'n 3en (ik, mijn vrouw en een vriend)

Hotel: Hilton valencia
Wanneer: van 17 t/m 21 maart
Vlucht: moet nog geboekt worden

pyrotrick

Registered User
Zijn er mensen hier die al een melding hebben gehad van Tuifly?? Lijkt er op dat de in eerste instantie perfecte vlucht van de 14de nu is overgenomen door Airberlin en dus om 19.15 uur aankomt in VLC in plaats van de originele geplande 12.15. Zelfde geld voor de terug vlucht ipv 14.00 retour om 20.00.

Mooi shit kan ik weer opzoek naar een betere vlucht !!

scania

Registered User
Ik heb er over gebeld Patrick ,en we zouden van de week bericht krijgen .
Ze zouden ons op de vroege vlucht zetten,zit er meer als 4 uur tussen dan kun je je geld terug krijgen anders ben je op hun aangewezen zei de vrouw aan de telefoon!
En heb je hun Garantie,s te accepteren.
Er gaat een vlucht om 6.35 en tweede vlucht om 11.00 en de derde vlucht om 17.00 uur
dus ik hoop dat we geluk hebben bij Air Berlin.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan