Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben helemaal verslaafd geraakt aan de movies van het Fallas 2004 in Valencia. Wat een spectakel!! Nu heb ik nagecheckt hoeveel een vlucht vanuit Rotterdam en Brussel kost, dat ligt allemaal tussen de 30 en 40 euro (heenreis). Is niet veel. Met de bus met een groep is het misschien een beetje goedkoper maar wel lamlendig ver rijden. Misschien dat we met een groep 'freaks' naar daar kunnen gaan met het vliegtuig, hotel/motel/herberg boeken en feesten maar! En voornamelijk genieten van het vuurwerk.
Ook de datum heb ik nog niet terug gevonden, wanneer het dit jaar is.
Een busreis naar Valencia? Dat kan... misschien... maar het is ca 1800km, dus zal *behoorlijk* lang duren. Je kunt ook vanaf Brussel vliegen voor iets meer dan 100 Euro heb je een retourtje. Ik heb m'n ticket al. "Welcome Aboard!"
Yes, met Vueling. Ik vlieg op 14 maart. Geen idee hoe de kwaliteit van deze vliegmaatschappij is, dat is dus een gokje, maar het is het proberen waard.
Het is idd zeer goedkoop. Maar mijn vriendin werkt bij een reisbureau en heeft mij toch aangeraden een andere luchtvaart maatschappij te pakken. Want die vueling is niet al te bekend en staat niet goed aangeschreven. Dus pas een beetje op. Voor hetzelfde geld is de resi perfect dat zeg ik niet maar lees goed de kleine lettertjes etc...
Veuling, klinkt goedkoop, maar iets fatsoenlijks niet vinden erover op internet. Hebben die mannen een website? Waar heb je je ticket gehaald , kosten.. etc.
Busreis is inderdaag niet het beste plan. Die skippen we dus.
De grote mascleta's zijn op welke dagen?
Inderdaad die 30/40 euro voor een ticket was naar Barca, dan met de trein verder. Moet te doen zijn denk ik. Alleen straks hebben een ticket, dan nog een herberg,hotel etc? Enige suggesties.
als je hier zoekt zul je nog wel wat vinden. Bij de travelxxl site kun je een lijst vinden met veel hotels in Valencia. Neem met die maar eens contact op of kijk op hun sites voor beschikbaarheid.
Ik ben helemaal verslaafd geraakt aan de movies van het Fallas 2004 in Valencia. Wat een spectakel!! Nu heb ik nagecheckt hoeveel een vlucht vanuit Rotterdam en Brussel kost, dat ligt allemaal tussen de 30 en 40 euro (heenreis). Is niet veel. Met de bus met een groep is het misschien een beetje goedkoper maar wel lamlendig ver rijden. Misschien dat we met een groep 'freaks' naar daar kunnen gaan met het vliegtuig, hotel/motel/herberg boeken en feesten maar! En voornamelijk genieten van het vuurwerk.
Ook de datum heb ik nog niet terug gevonden, wanneer het dit jaar is.
Airberlin is wel ok, alleen vorig jaar hadden ze op de terugreis de koffers ff op mallorca laten liggen. Kweet niet of dit aan de vliegmaatschappij ligt trouwens.
Een retourtje met veuling is 100 euri incl. tax en fee. Directe vlucht.
Met airberlin kost dit 214 euri incl. dit is wel een overstap vlucht.
Vertrek 12 maart en terug 20 maart.
Scheelt wel ff wat.
PS. de koffers werden de volgende dag wel bezorgt dus dat is wel netjes.