Fallas 19-03-2013 Mascleta Nocturna

Julio-K

Registered User

Falla Archiduque Carlos-chiva.

Mijn eerste jaar Fallas en zeker niet mijn laatste!!!

Ik heb nog meer films, maar deze heb ik nog niet voorbij zien komen. Ik zal misschien later nog meer posten.

Laatst bewerkt:

Dennis010

Registered User
Leuke beelden. Gewoon een eigen reisverslag maken joh, kan je al je films en foto's in plempen. Kan iedereen bekijken hoe jij je eerste Fallas hebt beleeft.

Dahustla

Registered User
2 jaar terug hier ook geweest op de 19e... Erg vette nocturna's daar! En in die wijk gaat de ene na de andere achter elkaar :)

DJ-ArSoN

Registered User
Was weer een dikke!! Jammer dat ie niet helemaal foutloos was.
Wel gezellig om daar de hele avond tussen de Spanjaarden te zitten.

Geschoten door Matoses, vriendje van Carlos.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Fantastische mascleta nocturna.
Ik vind er eigenlijk niet zo heel veel fout gaan behalve op het laatst bij zijn finale..Die had hij iets eerder moeten weg drukken zodat er geen stil moment had plaats gevonden. Maar goed, voor de rest denk ik dat jullie erg genoten hebben.

PyroPlop32

Registered User
ik was er ook voor het 2de jaar present net zoals vele andere nederlanders :smiling:

het is daar ook een erg gezellig buurtje, heel veel mensen op straat, en iedereen staat wel te knallen.
kiosk en een vuurwerkwinkeltje op de hoek en een heerlijke nocturna waar je met je neus op de finale staat.

en daarna kan je de taxi pakken naar xativa ( vanaf daar is het afgesloten ) om de crema op het plein mee te pakken.

RNBakker

Registered User
ik was er ook voor het 2de jaar present net zoals vele andere nederlanders :smiling:

het is daar ook een erg gezellig buurtje, heel veel mensen op straat, en iedereen staat wel te knallen.
kiosk en een vuurwerkwinkeltje op de hoek en een heerlijke nocturna waar je met je neus op de finale staat.

en daarna kan je de taxi pakken naar xativa ( vanaf daar is het afgesloten ) om de crema op het plein mee te pakken.

Helemaal mee eens. In deze buurt hangt een soort oud en nieuw sfeer. Spanjaarden en Nederlanders knallen er lekker op los. Binnen 100 meter twee vuurwerkwinkels en een heel goed restaurant. Wat mij betreft volgend jaar weer de plek voor de 19-de.

gietjo

Registered User
Hier ben ik op advies van een aantal anderen ook bij aanwezig geweest. Dit is indd een gezellig levendig en gezellig buurtje met vooraf veel geknal en een goede Nocturna!!!

Bovenaan