FakePyro's: Vuurwerklijst 2009/2010

Fakepyro

Registered User
Hee, ik ben nieuw hier dus ik weet niet of ik het hier goed post.
Zouden jullie naar deze lijst even willen kijken en tips willen geven. Ik mag rond de 120 euro uitgeven.

Naam: Prijs per stuk Totaal
Knock out € 3,79 € 41,69
Mc thunder € 12,95 € 12,95
Romeinse kaars 10 € 1,49 € 5,96
Next night blitz € 9,99 € 9,99
Next mystery mines € 9,99 € 9,99
Babypijl knal € 0,99 € 4,95
Babypijl fluit € 2,49 € 12,45
Kanonslag Lion € 0,99 € 10,89
Luchthuiler € 2,29 € 4,58
Mosquitos € 1,49 € 2,98
Grondbloem € 1,29 € 3,87
Fright night € 24,95 gratis

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Re: Vuurwerklijst

Welkom op het forum. Je lijst stond niet helemaal goed dus ik heb m even verplaatst naar het oud en nieuw forum.

Quadriffis

Registered User

i.p.v. knock outs zou ik voor binkies gaan als je een dealer kunt vinden die marijn verkoopt. Binkies kosten 3 euro per 6 en zijn gewoon de beste knalmortieren.

Fakepyro

Registered User

i.p.v. knock outs zou ik voor binkies gaan als je een dealer kunt vinden die marijn verkoopt. Binkies kosten 3 euro per 6 en zijn gewoon de beste knalmortieren.

Ja kan wel via een neef maar dan heb ik ze alleen wel in de avond. Aangezien we daar elk jaar heen gaan. Maar hoeveel pakjes zou ik dan nemen voor in de ochtend/middag?

firewire

Registered User
Beste FAKEPYRO,
Ik zie op je avatator dat je 29 bent en in Gendt woont, op 40 km afstand zit www.vuurwerkfeest.nl in Ede, misschien is dat voor je te berijden.
Daar hebben ze prachtige collecties waaronder Marijn en mooie akties.
Je mag rond de 120,- uitgeven schrijf je, daarvoor kan je daar een hele hoop moois halen.
Succes ermee en denk om je vingertjes.

Quadriffis

Registered User
Zou hij echt 29 zijn?

Als je overdag lekker wil knallen zou ik toch kiezen om het meeste zelf te halen, misschien 3 pakjes voor 's avonds kun je het verschil ook meteen uittesten :)

Je hebt in ieder geval sloffen zat om de dag door te komen...

Fakepyro

Registered User
Zou je wat meer kunnen vertellen over de Heavy 4 dat is de enige die ik kan krijgen. Ik heb de Barcelona en Stars over Paris nu ook bij staan. Heb de Next mystery mines en Next night blitz weggedaan in verband met het budget.

Laatst bewerkt:
Bovenaan