Archief Extreme Salute

Wizz

Registered User
Re: Extreme Salute 19sh.

had er 4 meegenomen en 4 verschillende versies, allemaal SUPERRRRRRRRR.
Beste stuk vuurwerk op de markt.

MikeyMike1

Registered User

Ik kan niets anders dan het bovenstaande beamen. De beste 200 grammer die er zo ongeveer te koop is. Hele grote boeketten en knallen die illegaal knalvuurwerk zowat laten verbleken!

Sweet Laker

Registered User

Die Extreme Salute 2 had ik ook, een waanzinnige pot. Die effecten zjin zo superbreed, eind dit jaar weer :D

da Burp

Registered User

Hij was weer heerlijk coby... :9
Krijg vanavond video, meen dat beide bij mij een gouden tail hadden met paars. Zal wel ff videotje posten als ik ze heb.

sisser

Registered User

Vermoedelijk had Vimeo een storing, ik kon niet eens op de site komen en nu speelt het gewoon weer. Veel kijk plezier.

Chunky

Registered User

Ik verbaas mij echt over de verschillende effecten die in deze pot zijn gestopt. Ik had bijvoorbeeld de palmen met rood/blauw en nog een andere met blinkers geel/blauw en crackling.

Ik vind het eigenlijk best leuk dat je vantevoren niet weet welk effect eruit komt, naar mijn mening zijn ze allemaal zeer goed!

Volgend oud en nieuw wordt het alleen maar Barely Legal zoals het er nu voor staat :nuts:

sisser

Registered User

Het probleem zal nu wel verholpen zijn,:idea: had per ongeluk de privat instelling gekozen.:embarrest:

Moontan

Moderator
Medewerker

Bedankt voor je 2 goede films Sisser.
2 geheel verschillende varianten van de Extreme Salute.
In 2007 waren er totaal 4 verschillende Extreme Salute,s, en alle 4 helemaal goed.
Voor mij een van de beste consumentencakes in Nederland verkrijgbaar.
Volgens Vuurwerkland komt er dit jaar nog maar 1 versie op de markt.

Markie

Registered User

De 9e maand van het jaar is aangebroken, wat betekent dat dit forum weer door mij onveilig gemaakt gaat worden :idea: (in de zin van veel reacties)

En ik begin met deze pot weer eens aan te snijden. Ik vond hem afgelopen O&N zo mooi dat hij nog steeds bovenop mijn kast staat zodat ik hem niet vergeet te kopen dit jaar.. maar een sensatie als deze vergeet ik niet gauw. Blij dat ik em ook op film heb, krijg kippenvel als ik hem terugkijk :amuse: Hopen maar dat hij niet te veel gewijzigd is, maar hardere knallen is altijd prima.

sjopies

Registered User

Ik hoop dat ze goed zijn dit jaar want ik heb er 3 besteld! Maar zoals ik hoor heb ik toch een juiste keuze gemaakt, wie weet..

CrownCollection

Registered User

om het gemakkelijk te houden maar een karton besteld!

wat een toppot

Haha, ik ga ook een karton bestellen, heb je van alles wat.
Ik ben dan van plan 2x3 Extreme Salutes tegelijk de lucht in te jagen, eens zien wat de buurt daar over heeft te zeggen:bigsmile:

Bovenaan