Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De 2e cake van de Showdown is anders. Wat mij betreft is het geen omlabeling. Niet dat de Showdown niet mooi is maar ik geef toch de voorkeur aan de Extreme Fireworks Show.
Ik ook. Ik denk dat ik de Showdown zelfs laat staan en m'n geld terugvraag. Showdown is niet verkeerd maar ook niet wat ik in m'n collectie wil hebben.
Die floss zat vorig jaar ook in t filmpje en niet in de straatversie. Niks nws dus. Kan heel goed dit jaar weer zo zijn. Heel grote kans v pakweg 90 % dat t nu exact dezelfde is. Zou toch zonde zijn als je em weer misloopt zou ik denken.
Ik ook. Ik denk dat ik de Showdown zelfs laat staan en m'n geld terugvraag. Showdown is niet verkeerd maar ook niet wat ik in m'n collectie wil hebben.
Ik heb er nog over nagedacht en ik laat de bestelling gewoon staan en neem de "gok". Als het exact de EFS is dan heb ik geluk en anders is het vast nog steeds wel een mooie box.