Explod

Status
Niet open voor verdere reacties.

pyro023

Registered User
Er staat 26 gram op omdat hij anders niet verkocht mag worden in Italie in de winkel, daar staat ook een Italiaanse handleiding op. Op de Explods die worden gemaakt speciaal voor de Nederlandse/Duitse Illigale markt staat 50 gram flash op en een nederlandse/duitse handleiding. Omdat het voor een Illigale markt toch niet uitmaakt hoeveel flash er in zit. Hoop dat het een beetje duidelijk is voor jullie.

DiZoR,

Ok,dus als ik het goed begrijp staat er een beschrijving op in 3 talen:italiaans,Duits en Nederlands?
En op de Duitse en de nederlandse beschrijving staat erop dat er 50 gram flash zit en op de Italiaanse 26 gram vanwege de regels daar?

mvg pyro023

DiZoR

Registered User
Ok,dus als ik het goed begrijp staat er een beschrijving op in 3 talen:italiaans,Duits en Nederlands?
En op de Duitse en de nederlandse beschrijving staat erop dat er 50 gram flash zit en op de Italiaanse 26 gram vanwege de regels daar?

mvg pyro023
Ja heb je helemaal goed :toung:

pyro023

Registered User
Ja heb je helemaal goed :toung:

Ok,dan begrijp ik het dus eindelijk:push:
Maar zijn de controles in italie zo slecht dan?
Dat ze daar gewoon kunnen worden verkocht omdat er op de verpakking 26 gram staat?of worden ze eigenlijk enkel naar andere landen gesmokkeld?

mvg pyro023

saind

Registered User

mvg pyro023

Nah, geen Italiaanse, wel duits en nederlands (iig niet op die van mij..)

pyro023

Registered User
Yes,dit jaar mag ik deze schatjes eindelijk meemaken.
Heb vandaag 12 stuks aangeschaft.
Maar somigen zeggen dat er op hun explod's staat dat er 26 gram in zit en bij anderen 50 gram?
Zijn er 2 versie's in omloop?

mvg pyro023

Laatst bewerkt:

pyro023

Registered User
Tijd om naar de Hans Anders te gaan:idea:
Staat nota bene op deze pagina:blink1:

O,oeps:embarrest:
Mijn fout sorry.
Als goedmakertje post ik nog even 3 foto's.
dsc02214ei5.jpg

dsc02215tn6.jpg

dsc02217rz5.jpg

mvg pyro023

Laatst bewerkt:

Fire Fox

Registered User
Wat een achterlijke knallen zeg, niet normaal wat voor een dreun er uit deze dingen komt :nuts:

Moet je echt wel mee uitkijken, als het hier fout mee gaat, gaat het ook echt goed fout!

BloodyFrits

Registered User
klopt, maar ik denk niet dat het heel snel fout gaat. zit een redelijk lange lont aan. en hij heeft genoeg vertraging. ik heb er ongeveer 10 meegemaakt afgelopen O&N, maar elke keer genoeg tijd om weg te komen.
op de explod zelf staat 30 meter afstand nemen. zelf deed ik altijd minstens 20 meter. dan kun je de klap ook nog voelen, en neit alleen horen. natuurlijk wel veiligheid voor alles!

saind

Registered User
Ik heb er ook genoeg afgestoken en afgestoken zien worden, en het lont is wel lang genoeg.
Je moet wel uitkijken waar je ze afsteekt, door het lange lont kan het zomaar zijn dat er ineens iemand om de hoek komt fietsen, en dat is niet prettig, als jij die persoon bent dan.

Leon2008

Registered User
Was eerst erg sceptisch over deze apparaten maar heb er een aantal afgestoken en moet zeggen dat de knal toch wel meesterlijk mag worden genoemd :smile1:!

The Barcode Man

Registered User
Naar mijn mening: 1 van de betere knallers, dan wel niet de beste!

Heerlijke dreun die er vanaf komt! Hier gewoon in de straat (rijtjeshuis) af gegooid en de druk is gewoon met geen pen te beschrijven. In 1 woord: HEERLIJK:cool:

Bobman

Registered User
Had er dit jaar voor het eerst ook een paar:D gingen goed hard! jammer dat het geen kratertje achter liet!!! Kubusjes had een vriend van mij gingen ook goed hard en lieten wel een krater achter!!!

Bobman

pyro023

Registered User
Had er dit jaar voor het eerst ook een paar:D gingen goed hard! jammer dat het geen kratertje achter liet!!! Kubusjes had een vriend van mij gingen ook goed hard en lieten wel een krater achter!!!

Bobman

Hoe bedoel je?
In het gras?of in steen?
Gelloof je nou echt dat 50 gram hoogwaardige flash geen krater achter laat,en acht gram laagwaardige samengeklonterde flash wel een krater achterlaat?
Lijkt mij vrij sterk eigenlijk.

mvg pyro023

Dutchthug

Registered User
Hoe bedoel je?
In het gras?of in steen?
Gelloof je nou echt dat 50 gram hoogwaardige flash geen krater achter laat,en acht gram laagwaardige samengeklonterde flash wel een krater achterlaat?
Lijkt mij vrij sterk eigenlijk.

mvg pyro023
50 gram hoogwaardig flash? heb 5 gram los afgestoken en het knalde niet:blink: wat 5 gram van andere kwaliteit wel deed:smile1:

Dus zo hoogwaardig is het ook weer niet hoor:idea:

Laatst bewerkt door een moderator:

pyro023

Registered User
Hetzal wel,ik snap niks van al dat chemische gebeuren af,maar ik weet wel dat het flash van die kubussen qua kwaliteit in het niets valt tegenover dat van de explods.
En op zo'n beetje elk forum wordt vermeld dat ''het flash van zeer hoogwaardige kwaliteit is''

mvg pyro023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan