joszie
Zilveren Member
Ziet er op de filmpjes prima uit, maar zou het (daarop baserend) geen cakebox van het jaar willen noemen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kleine pauze tussen cake 1 en 2, maar liep verder lekker door.
Cakebox van het jaar dat zal deze niet gaan worden. Ik had m zelf ook en de Limited editon 2. Ik vond de evo bomber echt een beetje gewoontjes en inderdaad een beetje eentonig zoals hierboven al genoemd is.
De Limited editon 2 daarintegen vond ik echt steen goed.
Heb 'm ook, hoop van harte dat-ie doorloopt zoals op de filmpjes en bij de demo in Milheeze. Met pauzes tussen de cakes verliest de Bomber wel wat aan glans.
Kleine pauze tussen cake 1 en 2, daarna geen haperingen meer. Mooie kleurtjes hoor.
Zal ik nog maar even een keertje?
Alleen die pauze he..
Het had zoon topper kunnen zijn![]()
Wij hebben onze fabriek aangegeven de pauzes helemaal te laten verdwijnen.
Het besluit geeft nergens aan dat er een minimale pauze tussen moet zitten maar alleen een maximale pauze van 14sec wat veel te lang en in mijn inzien ook gevaarlijk is.
gr
Marchel
Super top! Dan wordt het helemaal prachtig. Geldt dit ook voor andere boxen?Wij hebben onze fabriek aangegeven de pauzes helemaal te laten verdwijnen.
Het besluit geeft nergens aan dat er een minimale pauze tussen moet zitten maar alleen een maximale pauze van 14sec wat veel te lang en in mijn inzien ook gevaarlijk is.
gr
Marchel
Wij hebben onze fabriek aangegeven de pauzes helemaal te laten verdwijnen.
gr
Marchel