Nieuw 2024 Event Neon Nebula 144's

The Cigarman

Moderator
Medewerker
951.png
Meer over de Event Neon Nebula 144's:
Importeur
: Rubro
Collectie: Elite Brand
Artikelnummer: RVW951
Advies verkoopprijs:
Online verkoopprijs: € 145,00
Netto kruitgewicht: 1872 gr.
Aantal schoten: 144
Kaliber: 25 mm
Schietrichting: I-shape, Z-shape & W-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
1/1
Effect beschrijving:
NEON TIME! China's nieuwste effecten, spectaculaire schietrichtingen en verschillende tempo's. Dat maakt deze 144 shots compound box helemaal af!

Laatst bewerkt:

1Salute

Registered User
Ha, dit concept filmpje spreekt me best wel aan. Als winkeliersdemo's hetzelfde beeld geven, hoop ik dat ie in een gewoon Rubro-jasje in de buurt te krijgen is

1Salute

Registered User
Iemand die weet of we dit echt in de straat gaan krijgen, en weet of deze met kooi is? Meestal koop ik niks wat nieuw is, en wacht eerst de straatfimpjes af. Maar deze is erg verleidelijk

Z@P

Registered User
Mijn persoonlijke ervaring met Rubro is, koop het pas als je productie op een NL’s demo hebt gezien. Ik ben er vorig jaar toch weer ingetrapt met een product. Dit filmpje riekt naar een pre productie sample. Wel een mooie cake dat dan weer wel

Knettermans

Bronzen Member
Bij Rubro is het inderdaad wisselend, sommige producten presteren naar verwachting maar er zijn ook genoeg voorbeelden van producten die tegenvallen al zagen ze er op het productiefilmpje heel goed uit. Ik zou als het kan een winkeliersdemo afwachten.

TrasherIRL

Registered User
Voor wat het waard is.....Hollandivani Beverwijk heeft in hun folder van dit jaar veel Rubro/Event deze voor €69,-
Waarschijnlijk één palletje beschikbaar en daarna aangewezen op "gelijkwaardige vervangers" na een uurtje of wat in de rij.....maar ik meld hem toch ff.

TrasherIRL

Registered User
Ik heb werkelijk geen idee of deze al ergens is geschoten, ik kom nooit op demo's ;-)
Er staan al wel filmpjes op jijbuis van alle compounds van Rubro/Event die ook bij Hollandivani zouden moeten liggen, maar ik betwijfel of Hollandivani de "echte" wel levert als ik die thread op dit forum zo eens lees.

Knettermans

Bronzen Member
Ik heb werkelijk geen idee of deze al ergens is geschoten, ik kom nooit op demo's ;-)
Er staan al wel filmpjes op jijbuis van alle compounds van Rubro/Event die ook bij Hollandivani zouden moeten liggen, maar ik betwijfel of Hollandivani de "echte" wel levert als ik die thread op dit forum zo eens lees.
Gezien hun reputatie is die twijfel meer dan terecht. Waarschijnlijk hebben ze een 20mm I-shape versie en die heet dan de 2.0...

Bovenaan