Event Immortal Gold Prof

Savaga

Registered User
Ik ga deze toch maar als losse cakes afsteken denk ik. Geen gedoe met doorlonten en ook als losse cakes vind ik ze erg mooi. Misschien doe ik 1-1-2 om zo nog een soort van finale te krijgen

Laatst bewerkt:

mrtrex

Registered User
Leuk zo'n metale kooi om de potten heen. Benieuwd hoeveel mensen daar pas om 00.00 uur achter gaan komen.

Die vond ik zelf ook niet handig. Nu had ik een goede kniptang voorhanden, maar om middernacht gaan mensen dat ding met de hand proberen stuk te trekken vrees ik. Beetje info op de doos hierover was handig geweest.

Boogieman

Registered User
Bij mijn winkel hebben ze het er overal netjes afgehaald. Ook bij het buurt ass en de 6 Elements. Zal dan wel per winkel verschillen.

VuurwerkFreak90

Registered User
Doe ik hier verstanding aan om het zo te doen of moet ik het anders doen?

ofy14i.jpg

Hoor het graag. :hehe!:

VuurwerkFreak90

Registered User
Ligt eraan wat de freak wilt.Bedoel met of zonder pauzes.Ik zelf heb gewoon de groene lonten met tape gedaan.Maar zoals jij het hebt is ook niet verkeerd.

Ik heb net al zitten zoeken hoe andere het doen en toen dacht ik waar ben ik mee bezig laat maar zitten, wou eingelijk weten moet ik de groene visco lonten deels af knippen? eerst zilverfolie om heen dan strak afplakken met schilderstape? zoiets :p dat ik pauzes krijg kan ik mee leven.

Thuur

Registered User
Doe ik hier verstanding aan om het zo te doen of moet ik het anders doen?

ofy14i.jpg

Hoor het graag. :hehe!:

Het is toch de bedoeling dat als de laast tube eruit gaat dat de volgende cake aangaat?
Zo als ik op de foto zie dan schiet jij 2 cakes tegelijk weg.
Het is de bedoeling dat je ze aan de zijkant doorlust.

Fearwind

Registered User
Rechts is reserve lont van cake 1 en links hoofd lont cake 2. Dus wat jij zegt klopt niet ;)

Mja, je kan de foto op twee manieren zien inderdaad. Alleen moet je dan het groene visco aansteken bij die verbinding en gaan ze alle twee de lucht in.

@Thuur: Dit is alleen de verbinding tussen de cakes onderling. Hier steek je ze niet aan, maar je onsteekt cake A, als Cake a klaar is, brand het reserve lont en gaat naar cake B, enz.

Ik heb ze overigens ook met het groene visco verbonden, zo dicht mogelijk om de overgang niet onnodig lang te hebben.

VuurwerkFreak90

Registered User
Rechts is reserve lont van cake 1 en links hoofd lont cake 2. Dus wat jij zegt klopt niet ;)

Geloof me wat ik zeg.
Ik heb het door iemand laten doen die het vaker gedaan heeft en ervaring er in heeft.
Je moet ze aan de zijkant doorlussen aan de roze lont

Ja jij bedoeld dat ik deel van de wand van de zijkant moet weghalen, ik heb nu zoals Boogieman zegt cake 1 reservelont naar cake 2 begin lont gedaan.

Marco_clappers

Registered User
Het is toch de bedoeling dat als de laast tube eruit gaat dat de volgende cake aangaat?
Zo als ik op de foto zie dan schiet jij 2 cakes tegelijk weg.
Het is de bedoeling dat je ze aan de zijkant doorlust.

ik heb de lonten gewoon met een katoen touw aan elkaar geknoopt en de lontjes verder omwikkeld met touw, daarna vast geplakt aan de buitenkant van de cake zodat er geen vonken bij kunnen, en ook nog even wat aluminium folie erover:smiling:

Bovenaan