Event Immortal Gold Prof

VuurwerkFreak90

Registered User
Ga zelf de cake niet slopen, eerste keer dat ik cake's ga doorlonten vind het risico te groot dat ik iets verkeerds doe waardoor bijvoorbeeld een cake niet af gaat, lont het wel door via de reserve lonten dan maar kleine pauze's.

VuurwerkFreak90

Registered User
Ehm, voor de zekerheid: volgorde is a1-a2-b1-b2?

qx81oy.jpg

(foto van Aansteeklont AVP)

Thuur

Registered User
Wat een gedoe allemaal met doorlonten.
Ben blij dat het voor mij gedaan word door iemand die ervaring heeft en het vaker gedaan heb.

Gelukkig weer een stukje stress voor mij minder!

ramon328

Registered User
moet je het papier over de cake's laten zitten of kun je het er gewoon afhalen?

het is inderdaad een gedoe, lijkt mij veiliger als dit doorlonten in de fabriek was gebeurd. (ik weet dat hij dan niet meer verkocht mag worden in nl)

Laatst bewerkt:

Boogieman

Registered User
Net even mijn stoute schoenen aangetrokken en lont open gemaakt en doorverbonden. Ik ga dit niet met de 6 Elements doen , wat een pokke werk :| . Nu hopen dat het werkt, heb QM en groene visco samen gedaan.

tha sick dude

Registered User
heb ook de immortal gold en zojuist aan de slag gegaan
is het zo dat de zilveren folie weggehaald mag worden op de potten??. onder de folie zit namelijk een web van draden het lijkt mij logischerwijs beter als dit verwijderd is alvoren afsteken zodat de lading een vrije weg naar boven heeft?

Dim

Product Beheer
Medewerker
Zilveren folie kan je gewoon laten zitten Dekt alleen de tubes af. Vaak halen schieters het er wel af om ervoor te zorgen dat er geen folie/papier snippers op de locatie achterblijven na het opruimen.

Ik laat ze zitten. Geloof dat het een beetje vocht in de tubes wel tegenhoud.
Vooral nu wel mogelijk regen krijgen.

Boogieman

Registered User
Zat me niet lekker dus net even opnieuw gedaan, nu weet ik zeker dat het ontbrandt. Gelijk weggewerkt om ontbranding door vonken te voorkomen

Bovenaan