Event Immortal Gold Prof

Tony

Administrator
Medewerker
De burst is niks mis mee. Lijkt me ook niet echt van belang in een sierpot. Het is uiteraard een I-shape pot, en in die zin is het een uiterst klassiek ding. De effecten vond ik niet slecht maar ook niet bijzonder. Niet iets vernieuwends. Qua goud had Heron wel wat meer in huis. Wel geinig is dat sissen (hele zachte crackling) in t rood van de eerste schoten. Dat kennen we van de finale in de Rio de Janeiro van Wolff.

Het is een prachtig stuk vuurwerk uiteraard, maar geen freakding.

Daar denken 100rden Freaks toch echt anders over.
Ze zijn echt niet bijna uitverkocht omdat de gewone man inkopen is gaan doen. Op de demo stonden een berg liefhebbers die allemaal onder de indruk waren. Misschien jou smaak niet maar ik vind de effecten mooi en het goed (De Kamuros) vind ik echt super dik! Precies zoals ik verwacht bij 25gram, mooi vol!

bridge

Bronzen Member
Daar denken 100rden Freaks toch echt anders over.
Ze zijn echt niet bijna uitverkocht omdat de gewone man inkopen is gaan doen. Op de demo stonden een berg liefhebbers die allemaal onder de indruk waren. Misschien jou smaak niet maar ik vind de effecten mooi en het goed (De Kamuros) vind ik echt super dik! Precies zoals ik verwacht bij 25gram, mooi vol!

Klopt, mijn smaak is anders. Deze bak is wat mij betreft een standaardding. De zoveelste goudpot. en dan nog i-shape ook. ben er gewoon op uitgekeken.

Maar ik snap heel goed dat mensen dit een topper vinden hoor!

britain

Registered User
Ik spreek van geluid wat harder overkomt. Maar dat heeft niks te maken met wat Rubro in de spullen stopt maar puur met de plek waar je het afsteekt. Ga met dit spul op het strand staan en het lijkt helemaal nergens op.

Daar heb ik het toch ook niet over? Ik heb het over het geluid, en daar heeft Rubro wel een aandeel in. Zij brengen het geluid gewoon harder dan het in werkelijkheid is.

britain

Registered User

Leuk hè al dat gezeur over Rubro.. Je wordt er moedeloos van hè ;)

Persoonlijk vind ik dat Rubro topproducten afgeleverd heeft! Mijn voorkeur gaat alleen wel meer uit naar de 6 elements.. :) Het enige jammere vind ik, is dat er -hoe je het ook wendt of keert- de producten niet per 3 geschoten hadden moeten worden, of het geluid overrated gebracht had moeten worden. Ik vind dat gewoon niet eerlijk. Het geeft vertekende beelden en geluiden.. Ik hield mijn hart al vast, dat mensen teleurgesteld zouden raken nu ze deze cake per 1 geschoten zien worden. Voor de rest no hard feelings about Rubro. Ze hebben gewoon topproducten!

adam

Registered User
Hoe kan je deze bak in de juiste tempo zonder pauze laten lopen zonder quickmatch of snellont te gebruiken de lonten kleiner knippen?

Tony

Administrator
Medewerker
Leuk hè al dat gezeur over Rubro.. Je wordt er moedeloos van hè ;)

Persoonlijk vind ik dat Rubro topproducten afgeleverd heeft! Mijn voorkeur gaat alleen wel meer uit naar de 6 elements.. :) Het enige jammere vind ik, is dat er -hoe je het ook wendt of keert- de producten niet per 3 geschoten hadden moeten worden, of het geluid overrated gebracht had moeten worden. Ik vind dat gewoon niet eerlijk. Het geeft vertekende beelden en geluiden.. Ik hield mijn hart al vast, dat mensen teleurgesteld zouden raken nu ze deze cake per 1 geschoten zien worden. Voor de rest no hard feelings about Rubro. Ze hebben gewoon topproducten!

Waar moeten ze de volgende keer dan gaan staan?
Op de maasvlakte? Of ergens in het bos?

sprinkhaan

Registered User
Ik weet niet meer wat ik moet zeggen. Jij zal er ongetwijfeld meer verstand van hebben.

Maar ff wat anders ,je koopt deze cake voor de effecten en niet voor het geluid, toch ?
Waar ligt het probleem ?
Burst lading is er in eerste instantie voor het effect en de als de knal gaaf klinkt is dat mooi meegenomen maar bepaalt voor mij niet hoe ik hem "kwalificeer".

Laatst bewerkt:

britain

Registered User
Maar ff wat anders ,je koopt deze cake voor de efecten en niet voor het geluid.
Waar ligt het probleem ?
Burst lading is er in eerste instantie voor het effect en de als de knal gaaf klinkt is dat mooi meegenomen maar bepaalt voor mij niet hoe ik hem "kwalificeer".

Beide acht ik belangrijk! :) Ik vind het zeker van waarde als er een goede burst te horen is. Ookal is dit een siercake. :)

Tony

Administrator
Medewerker
Beide acht ik belangrijk! :) Ik vind het zeker van waarde als er een goede burst te horen is. Ookal is dit een siercake. :)

Waar moet Rubro volgens jou deze cake in 2013 dan showen?
Waar denk jij dat het gelud overkomt zoals het moet zijn?

britain

Registered User
Waar moet Rubro volgens jou deze cake in 2013 dan showen?
Waar denk jij dat het gelud overkomt zoals het moet zijn?

Dat het geluid overrated is, heeft volgens jou te maken met het feit dat de plek + de juiste kwalitatieve camera's alles bepalend zijn. Mijns inziens is het geluid misschien gewoon harder gemaakt op het filmpje. Maar aangezien jij de indruk geeft alles te weten, zal het vast wel te maken hebben met mijn gebrek aan verstand wat vuurwerk betreft. :(

Tony

Administrator
Medewerker
Dat het geluid overrated is, heeft volgens jou te maken met het feit dat de plek + de juiste kwalitatieve camera's alles bepalend zijn. Mijns inziens is het geluid misschien gewoon harder gemaakt op het filmpje. Maar aangezien jij de indruk geeft alles te weten, zal het vast wel te maken hebben met mijn gebrek aan verstand wat vuurwerk betreft. :(

Ik weet ook wel bijna alles :) (Geintje / voordat ik het straks weer heb gedaan)
En vooral wat de film betreft. Alle films die je als eerste in deze thread ziet heb ik namelijk zelf gefilmd, ge-edit en online geknald. En wij doen nooit iets aan het geluid veranderen! Nooit! Het feit dat dit wel bijna 2 grams burst is plus dat er 3 cakes tegelijk staan te rammer plus het feit dat je tussen 2 gebouwen staat maakt het geluid gewoon harder.

Op 60 meter afstand naar de cake kijken die ergens op een open veld geschoten word geeft een totaal andere beleving.

shinji

Moderator
Medewerker
T zal allemaal wel hoor, maar ik vind het gewoon een heel mooi goud schouwspel en volgens mij precies zoals in de winkeldemo. Ik ben het over het algemeen met iedereen eens die zegt dat de 25gr/schot niet uit de verf komt, maar de kamuro's zoals in dit blok heb ik nog nooit gezien in consumentenvuurwerk.

joszie

Zilveren Member
Lol, wat een gezeur om niets.
Als deze bak bij je in de straat staat te rammen en jij er op 5 meter afstand vanaf staat dan komt er een glimlach op je gezicht en de buurt draait zich even om naar het spektakel.

ongeacht hoe hard of zacht de knal is en of je de uitwerking wel of niet mooi vind.

britain

Registered User
Ik weet ook wel bijna alles :) (Geintje / voordat ik het straks weer heb gedaan)
En vooral wat de film betreft. Alle films die je als eerste in deze thread ziet heb ik namelijk zelf gefilmd, ge-edit en online geknald. En wij doen nooit iets aan het geluid veranderen! Nooit! Het feit dat dit wel bijna 2 grams burst is plus dat er 3 cakes tegelijk staan te rammer plus het feit dat je tussen 2 gebouwen staat maakt het geluid gewoon harder.

Op 60 meter afstand naar de cake kijken die ergens op een open veld geschoten word geeft een totaal andere beleving.

Dat geloof ik ook best! :) Ik doelde alleen meer op andere filmpjes van Rubro dan deze. Bijv waar jij op ook reageert in het 4 seasons topic. Maarja, ik weet er nu meer het fijne van... :) Het ligt dus aan plek, camera's etc.

Fearwind

Registered User
Laat ik even voorop stellen dat geen enkele andere cake op de demo van Ed Raket qua hoogte en boeket grootte kon tippen aan deze doos. En zodra er dan vervolgens zo'n salvo goud geschoten werd, was op een meter of 50 afstand echt een mieters goed gevulde lucht. Op zich de kamuros is niet zo'n uniek effect op de Nederlandse markt, maar de hoeveelheid goud wat er uit een shot komt en de breedte ervan, is in deze cake wel uniek en overdondert...

MrXtremeFireworks

Registered User
Let ook op dat mijn camera kamuro effecten niet al te best opneemt! En als je op het filmpje kijkt, zie je toch een geweldig effect! Vergeet ook niet dat hij bij Ed Raket werd geschoten op een open plek en dus de knallen minder zijn. Maar als je in de verte die echo eens hoorde...!

Mystifying Sage

Registered User
Komt lekker uit de verf die bak zeg...tjonge jonge eindelijk een filmpie van een demo waar ze blijkbaar wel kunnen doorlonten of goed kunnen schieten...

Heerlijke grootse effecten, inderdaad als deze op 5 a 10 meter van je vandaan staat te schieten knipper je echt wel even met je ogen....Dat dit mogelijk is op consumentenvuurwerk gebied...wie had dat 10 jaar kunnen denken...

Schitterend om de gehele lucht gevuld te zien met Gouden camuro, Goud to red blinker, En blauw met het gouden floss en laten we de soort van pixie dust niet vergeten..... Constant tempo in mijn ogen niet storend, maar dan kan je je voorbereiden op de volgende salvo...

Bovenaan