MrXtremeFireworks
Registered User
Hierbij mijn bijdrage van deze bak:lub:
Hierbij mijn bijdrage van deze bak:lub:
Ik heb afgelopen weken dagelijks dit topic gelezen en was door de films erg onder de indruk. Gisteren voor het eerst live gezien maar het viel me wat tegen. Misschien was mijn verwachting te hoog, ik weet het niet?
Ik sprak ook met mensen van Ed Raket zelf en die hadden er ook meer van verwacht. Misschien wordt er teveel over gesproken of hangt het van de omgeving af.
Het is een mooie bak maar buiten de salvo's om weinig spektakel. Het tempo had mij hoger gemogen en de tot 25gr/tube vulling haal ik hier niet uit. Ook de loeiharde burst waar mensen over praten heb ik niet gehoord.
Jammer maar de twijfel besluit mij om een andere keuze te maken.
Het is ook gewoon vervelend dat de filmpjes een vertekend geluid geven van de burst. Volgens mij knoeit Rubro sowieso met het geluid wat betreft de hardheid van de bursts. Jammer en zeer misleidend als je het mij vraagt..
Met het geluid knoeien !!! Het word met de dag gekker.....hahahahaha
De kritiek gaat bij de meesten ook niet over de effecten of de bursts, maar over de snlheid en (het ontbreken van) de wisselingen daarin. Door het constante en redelijk trage tempo, doet ie imo gewoon ietwat saai aan bijna...
Met het geluid knoeien !!! Het word met de dag gekker.....hahahahaha
Miscchien is knoeien een groot woord.. Maar de bursts worden duidelijk harder gebracht in sommige filmpjes.
Neem bijv de 4 seasons. Check dit topic:
http://www.freakpyromaniacs.com/forum/elite-brand/33247-4-seasons-2.html
Ik zie trouwens dat jij Tony hier ook duidelijk spreekt van een 'overrated' geluid..
Maar dat was toch al te zien op de demo?
Aan de rechterkant staat er 1 te schieten en links 2. Dat verschil is dan ook direct duidelijk.