Event Immortal Gold Prof

binkenparade

Registered User
net besteld bij knalkoning plus 2 ready to rumble en die andere boxen hebben ze nog allemaal zag ik staan
kreeg gelijk een bevestiging dat ze besteld zijn
ik kan niet wachten om ze op te halen

nismo

Registered User
Ik heb gehoord dat ze in Den Bosch nog een halve container geleverd krijgen met dit blok,dus moet gek gaan wil je hem dit jaar niet aan kan komen.misschien dat je er een stukje voor moet rijden. maarja je moet er wat voor over hebben.

Wim

Registered User
Beste mensen , freaks.
Links en rechts zijn ze uitverkocht, klopt helemaal.
Echter het grote deel van onze dealers gaan pas na 5 december open/los met de verkoop.!!

Wacht deze dus even af, voor we roepen, "operdepop" in heel Nederland.
(dit om misverstanden te voorkomen) ik zie het al weer helemaal gebeuren.

Dit betreft, ook voor onze andere produkten.

Gr Wim

Rubro Vuurwerk Nederland

hutter

Registered User
Ga deze bakken per twee schieten, maar wat is ongeveer de beste afstand zodat ze mekaar niet hinderen maar dat ik toch de volle breedte benut.(dus de afstand uit elkaar)

Tony

Administrator
Medewerker
Ga deze bakken per twee schieten, maar wat is ongeveer de beste afstand zodat ze mekaar niet hinderen maar dat ik toch de volle breedte benut.(dus de afstand uit elkaar)

Ik zou ze toch wel 25 meter uit elkaar zetten. Dat is niet alleen voor deze bakken maar vaak voor elke consu cake die rond de 15grams boeketten eruit knalt. Dan raken ze elkaar net niet volgens mij.

Savaga

Registered User
Klopt je geluid wel? Als ik zo eens luister, hoor ik écht harde klappen ervan af komen hoor! Maar het gaat inderdaad meer om het effect.

Wat ik bedoelde te zeggen is dat de klappen niet de primaire reden is waarom je deze koopt denk ik (in tegenstelling tot de Secret Salute bijvoorbeeld) Dus dan kun je het filmpje best zonder geluid kijken, dan kun je je extra focussen op de effecten van een (de rechter) cake..

SpurJive

Registered User
Even een vraag mbt dit blok, welke overigens zeer dik is en ik zeker aan mijn collectie toe wil voegen!

In het filmpje zie je uiteraard twee blokken naast elkaar schieten. Ik heb echter het idee dat er totaal 4 geschoten worden, dus op dezelfde locatie 2 achter elkaar aan. Het lijken mij namelijk (veel) meer dan 100 shots, zowel links als rechts in beeld.

Klopt dit? Kan iemand hier (eerlijk) antwoord op geven?

MrXtremeFireworks

Registered User
Even een vraag mbt dit blok, welke overigens zeer dik is en ik zeker aan mijn collectie toe wil voegen!

In het filmpje zie je uiteraard twee blokken naast elkaar schieten. Ik heb echter het idee dat er totaal 4 geschoten worden, dus op dezelfde locatie 2 achter elkaar aan. Het lijken mij namelijk (veel) meer dan 100 shots, zowel links als rechts in beeld.

Klopt dit? Kan iemand hier (eerlijk) antwoord op geven?

Links worden er 2 geschoten en rechts 1.

SpurJive

Registered User
Dat begreep ik. Ik bedoel echter het volgende: In het midden van het filmpje, na een aantal salvo's van meerdere palmen tegelijk, gaat het verder met 1 voor 1 die goud met rood palmen.

Ik heb dus het idee dat, dat weer een nieuwe is. kortom; het lijkt alsof er twee verschillende versies zijn van dit blok en die worden achter elkaar geschoten, dus geen 100 shots, maar 200 shots in totaal (dus links én rechts) bij het filmpje waar dit topic mee start.

Gertjanberg

Registered User
Dat begreep ik. Ik bedoel echter het volgende: In het midden van het filmpje, na een aantal salvo's van meerdere palmen tegelijk, gaat het verder met 1 voor 1 die goud met rood palmen.

Ik heb dus het idee dat, dat weer een nieuwe is. kortom; het lijkt alsof er twee verschillende versies zijn van dit blok en die worden achter elkaar geschoten, dus geen 100 shots, maar 200 shots in totaal (dus links én rechts) bij het filmpje waar dit topic mee start.

Dit komt misschien doordat sommige cakes verkeerd worden ontstoken, en dus met de finale beginnen?

gwgwgw

Registered User
Aangezien de Event Immortal Gold Prof (net zoals de 6 ellements) ook tot en met 25 gram per schot gaat, behoord dan elke pot ook niet met een mine te beginnen?

Tony

Administrator
Medewerker
Aangezien de Event Immortal Gold Prof (net zoals de 6 ellements) ook tot en met 25 gram per schot gaat, behoord dan elke pot ook niet met een mine te beginnen?

Nee, hij hoeft er niet mee te beginnen. Eis is wel dat de mine, fontein of romeinse kaars er in zit.

gwgwgw

Registered User
Nee, hij hoeft er niet mee te beginnen. Eis is wel dat de mine, fontein of romeinse kaars er in zit.

Ok duidelijk.

Je ziet idd bij elke pot wel een keer bij salvo wel een soort van mine/tail meegeschoten worden. Bijvoorbeeld na 36 seconden in het filmpje van de startpost.

Laatst bewerkt:

Roy1186

Registered User
Afgelopen donderdag heb ik deze nog kunnen bestellen bij vuurwerkmagazijn7kamp.nl. Nu is hij door hun van de site gehaald en kan hij dus niet meer besteld worden. Hier maak ik mij zorgen om!! :O Weet iemand of hij dan wel geleverd wordt aan mij?

Tony

Administrator
Medewerker
Afgelopen donderdag heb ik deze nog kunnen bestellen bij vuurwerkmagazijn7kamp.nl. Nu is hij door hun van de site gehaald en kan hij dus niet meer besteld worden. Hier maak ik mij zorgen om!! :O Weet iemand of hij dan wel geleverd wordt aan mij?

Is het niet makkelijker dat je dat even aan hun zelf vraagt?
Wij kunnen niet in hun bunker kijken toch?

Dim

Product Beheer
Medewerker
Eergisteren heb ik hen nog gesproken. Toen had hij er nog 12. Hij zou er 50 in totaal krijgen. Moet dus goed komen.

Nog zekerder zijn? Mail of bel Edwin even.

Bovenaan