Dan kan het dus zo zijn dat Huisman niet meer geleverd krijgt.
Want onze totale reservering werd niet gegarandeerd.
Ik ga komende week bellen om te vragen welke aantalen we geleverd gaan krijgen zodat ik weet waneer we uitverkocht zijn.
Wij gaan er zowieso van uit dat als er een 2e levering plaatsvind wij onze gereserveerde aantallen geleverd gaan krijgen.
gr
Wel raar want ik had m nog.Huisman
Wel raar want ik had m nog.
zie stukje uit mijn mail.
Huisman Vuurwerk (info@huismanvuurwerk.nl) Dit bericht is naar de huidige locatie verplaatst.
Verzonden: donderdag 18 oktober 2012 13:36:05
Bedankt voor uw bestelling.....
Zie je de tijd?
13:36:05
En jij bericht hier om 09:37:00
:tounge:
Ik moet er 2 hebben!!! :lub:
Oei ik krijg nu net een koude rilling...
Wel besteld in de eerste lichting, echter op de 31ste pas op te halen....Oei oei oei als die nu maar geleverd gaat worden aan mij en niet dat de mijn stiekum naar een ander gaat....
Enige waar ik hem voor de zelfde prijs kan vinden is bij de knalkoning maar dat is 2 uur rijden voor mij...
hebberd :tounge:
Besteld bij vuurwerkperdoos nijverdal (valk) De filmpjes hebben me helemaal overtuigd. Twijfel nu of ik nog wel andere dingen moet bestellen. Echt awesome! Ik kijk uit naar de leveranciers die dit voorbeeld gaan volgen!
Zou deze wel geschoten worden op de winkeldemos? Omdat de voorraad zo beperkt en de vraag zo groot is!
Voor de zekerheid ook maar alvast besteld bij vuurwerk Orthen!
Ja das nog wel een punt, koop je em met "vroegboek korting" en hij is uitverkocht bij de dealer, heeft dit geen zin.
Echter zijn er ook genoeg dealers die hier niet aan doen........ dus gewoon verkrijgbaar per zeg maar 5 december in de voor verkoop.
Gr Wim