Event Immortal Gold Prof

Gertjanberg

Registered User
Na wat speurwerk is 139 per stuk de uiterste prijs.
Maar als je er nu 4 wil bestellen moet dit toch goedkoper kunnen.
Iemand enig idee waar ze nog verder willen zakken met de prijs van 139 per stuk?

Ik wacht graag de reactie af.
Gr. Stef

Ik zou het eens bij VuurwerkOrthen proberen...

Roykuh25*

Registered User
Zeker een hoop geld €175,- .. Maarja .. Heb me een weekje erover bedacht , en ben toch van plan deze mooie box te kopen. Weet iemand als ze hem gaan verkopen bij ; AnoVuurwerk in Milheeze?

Zoja , dan spring ik nu een gat in de plafond. Zou niet weten waar je hem anders kan aanschaffen in de buurt van Venlo/Roermond. Wat in ieder geval in de buurt zou liggen.

Heel erg mooi blokkie dit nogmaals , maar toch een prijs van €175,- aan de hoge kant.

En zo als vele al hebben gezegd , een illigaal blokkie kost ook al rond €120,- - €160,- en die is binnen 1 minuut weg en dat is dan inderdaad jammer van het geld , hier heb je tenminste wat langer plezier van.

Hoop dat iemand me kan helpen op mijn vraag.

Greetz! 98 Dagen te gaan Boyzzz! :D :D

Richardus

Registered User
Ik vermoed dat het al strategisch in de doos zit en dat de lonten handig genummerd zijn. Er zullen kapjes op zitten die je er af moet halen zodat je de groene viscolonten bij elkaar in de huls (zul je zien en snappen) kunt steken en de overlap marginaal zal zijn. De verkoper zal vast wel (clandestien ;) wat advies kunnen geven.

ThunderBall

Registered User
Dat doorlonten, hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk?

Even een plaatje van de Big Gold Crystal van Cafferata (ander blok zelfde principe) geleend uit een ander topic, dan heb je een plaatje bij bovenstaande uitleg.

dscn1880w.jpg

Foto van; Peter042

jager88

Registered User
Even een plaatje van de Big Gold Crystal van Cafferata (ander blok zelfde principe) geleend uit een ander topic, dan heb je een plaatje bij bovenstaande uitleg.

dscn1880w.jpg

Foto van; Peter042

Ok dus als ik het goed begrijp. De cake steek je aan met lont 1,zodra hij door zijn schoten is brandt lont 2 op. Als je die dan weer met lont 1 van de volgende cake verbindt zou het goed moeten gaan. En dus de lonten tussen de cake wegstoppen om te voorkomen dat de hele teringzooi tegelijk de lucht in gaat.

gizmo75

Registered User
In dit topic dleemkuil vind je verkooppunten terug die deze prachtbak verkopen, kijk maar eens hierboven in post #105. Dit forum biedt zelf verder geen vuurwerk aan (uitgez. CAT.1) maar wel mooie andere vuurwerkgerelateerde artikelen in de PyroWinkel (zie menubalk).

Laatst bewerkt:

olaf81

Registered User
Geweldige blok zeg,echt klasse!De kosten deel ik dan maar met een maat van me want ik wil deze blok zo graag hebben.

VuurwerkFreak90

Registered User
Enige wat ik me af vraag is als ik de film bekijk gefilmd door FPM, lijkt het dat Rubro elk onderdeel schiet met een schietsysteem? Soms schiet de ene kant langer door dan de andere kant, maar als ze bij een nieuw effect komen schieten ze opeens op het zelfde moment omhoog.. toch wel opmerkelijk.

Bovenaan