Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoop de dat toelevering goed is en er voldoende voorraad is bij de importeur. Niet dat je bij de dealer vol smart je doosje komt ophalen en ze zeggen: "sorry maar door de grote vraag naar dit product was deze helaas uitverkocht bij de importeur, maar in plaats daarvan krijgt u van ons 100 romeinse kaarsen.."
Tijdens de Winkeliersdemo heb ik jouw opmerking ook geplaatst saljo en in dit geval tegen de mannen van Rubro zelf. Natuurlijk is het ook voor importeurs een enorme uitdaging om een inschatting te maken van het potentieel van een product. Maar ook Rubro heeft natuurlijk wel gevoel bij de mogelijke populariteit van bijv. deze Immortal Gold. De mannen van Rubro hebben in hun reactie aangegeven dat ze fors hebben ingekocht, maar dat het toch altijd een gok blijft. Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de winkeliers die de inkopen op hun beurt weer bij Rubro moeten doen. En tenslotte geldt dat ook voor ons als koper. Ik ben van mening dat je het beste de stijlregel "wie het eerst komt, wie het eerst maalt" kunt toepassen op zowel de koper, winkelier als importeur. Oftewel: wacht niet te lang met bestellen, ongeacht de schakel die je vervult in het geheel, als je niet mis wil grijpen.
Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Als dat de stelregel wordt, dan hebben de grootste verkooppunten met grote opslagcapaciteit een groot voordeel aangezien zij altijd meer risico kunnen nemen dan de kleinere verkooppunten. Met deze stellingname werk je schaalvergroting en 'oneerlijke' concurrentie verder in de hand. Dit gaat inhouden dat er verkooppunten zullen zijn die niets geleverd krijgen of alleen datgene krijgen wat over blijft. Dit gaat Rubro op termijn klanten kosten, dus ik denk niet dat de stellingname 'wie het eerst komt' altijd even gunstig is voor een importeur.
Ik weet zo verkooppunten te noemen die importeurs de deur wijzen als ze niet kunnen leveren wat ze beloven. En al helemaal als de stellingname 'wie het eerst komt' wordt toegepast.
Hoe sta jij tegenover deze visie?
[tr][tr]![]()
[tbl][tr][th]Meer informatie over Event Immortal Gold Prof[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Rubro Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Elite Brand[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]RVW 915[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 175[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]1954 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]1/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]100[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Exclusief verkrijgbaar. Event box imoortel gold 100's Professional performance. Let op! dit is geen kinderwerk meer ontdek zelf het verschil tussen A-klasse kruit. Eindeloos gouden palem van professionele groote. [/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 29/08/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]
![]()
![]()
![]()
Klik hier voor de database link
[/tr]
Movies
In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]
Ja oky, dat had ik wel begrepen.Dat klopt, het zijn er ook 2 links en 1 rechts...
ok mooiweet je dan toevalig ook een site waar je de hele collectie kunt bekijken? ik kom steeds uit op sites waar ze maar een klein deel van de collectie verkopen.
4x 500 gram is ook 2000 gram? Tegenwoordig zijn er vele combiboxen te vinden die je zelf even kan doorlonten en klaar is kees,uh, Eggie.
Op veel producten zit tegenwoordig ook een reservelont, dus je kan dan ook die producten los kopen en zelf combineren.
Het word er ieder jaar beter en beter.