18208153
elmo FPM Moderator 27 december 2010 #3 Heb deze ook 2x op mijn lijst staan, hij zal me wel bevallen denk ik.
F funkie x Registered User 27 december 2010 #4 ik moet zeggen dat dit de cake is waar ik het meest naar uit kijk. lekker grote boeketten en lekkere bursts. ik verheug me er nu al op om het lontje aan te steken:lub::happy:
ik moet zeggen dat dit de cake is waar ik het meest naar uit kijk. lekker grote boeketten en lekkere bursts. ik verheug me er nu al op om het lontje aan te steken:lub::happy:
E ExplodedManiac Registered User 27 december 2010 #5 Zeer mooie cake, niet te prijzig ook Bedankt voor het filmpje
Uutgrunn Registered User 27 december 2010 #6 Ook besteld dit jaar! Ben vol lof over deze cake. Wat een brede effecten!
Uutgrunn Registered User 1 januari 2011 #7 Wat een geweldige cake zeg!! Harde schoten met dito knallen en zeer brede en mooie effecten!! Ideale afsluiter van een heerlijke avond!
Wat een geweldige cake zeg!! Harde schoten met dito knallen en zeer brede en mooie effecten!! Ideale afsluiter van een heerlijke avond!