Poziloc
FPM Hangouderen
Doe je dan elke keer stiekem het licht aan?:hehe!:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als deze cake 3kg kruit bevat en 162 shots heeft, dan kom ik uit op 18,5 gram per shot. Kan iemand dit toelichten?
Dat zou zomaar kunnen. Is nog geen 25gram per schot.
Sinterklaas kom enkel op 5 december . De wetgeving is duidelijk in ons land . Batterijen maximaal 500 gr. pts . waarde PTS per tube is 15 gram . Enkel voor mines is een uitzondering tot 25 gr. DUS , de gehele batterij is geen 25 gr. per tube . Bovendien is de getoonde foto ILLEGAAL , ze geven de indruk dat je 2 lonten hebt op de gehele batterij . Mocht dit zo zijn wordt hij direct uit de handel genomen . Je koop eigenlijk een omdoos met 6 batterijen die je zelf nog moet doorlonten . Als ik eerlijk moet zijn ,als professioneel vurwerkbedrijf , gaat het hier duidelijk om een sample . De opvolging van schoten en de waarde is niet onder de normale waarde in te zetten ( het getoonde product is klasse 1.3 , professioneel vuurwerk ) . Flowerbeds met 3000 gr. pts waarde zijn nog niet in ons land op illegale basis , hou rekening met teleurstelling als je deze toch wel te dure bak aanschaft . De hoera stemming is voorbarig .
Ik moet toch ook even zeggen dat ik nog enige terughoudendheid heb t.o.v. de nieuwe eventdozen. Het zijn samples (denk ik), en vooral de burst vind ik wel heel hard (voor consumenten vuurwerk). Ik hoop dat ze later ook nog op andere demo's geschoten worden om te zien of ze nog steeds zo goed zijn.
Rubro kennende zit het met de burst wel goed hoor, wel vind ik dat Rubro te weinig variatie in z'n nieuwe spullen heeft. Tuurlijk, dat kraakwolkje is helemaal van hun, maar daar ben ik niet bepaald van onder de indruk. Voor de rest zie ik alleen maar I-shape en veelal dezelfde effecten wisselend gestopt in al hun cakes.
Toon, kunnen we dit Rubro zwaar geschut ook in jullie consumentenshow terug gaan vinden?