Event 4 Seasons Box

Mystifying Sage

Registered User
Hoe kan je eigenlijk het verschil zien tussen de versie van dit jaar en die van vorig jaar? behalve dan tijdens het schieten in de nacht?

Ik kom namelijk bij de mijne aan 14 kilo en een kruit inhoud van 1,460 kilo.... Dus 14,6 gram per tube, okay okay das wel een gemiddelde maar toch zet mij wel aan het denken dat ik wellicht een ouwe versie heb meegekregen.

Koetje

Registered User
Geweldige cake dit en ideaal dat ie met roze lont was qua doorlonten. Liep lekker door itt garden of Eden. 2 keer uit en laatste blok ging helemaal niet af

Tony

Administrator
Medewerker
4 seasons is bruut! Echt niet normaal. Cake A zou eigenlijk Cakd D moeten zijn. Wat een geweldig vuurwerk zeg.

Mystifying Sage

Registered User
Wat een gruwlijk mooi stukje vuurwerk. Doorgelont zonder pauzes... De lucht continue gevuld... Heerlijk tempo en mooie volle effecten.... Een positieve verassing

ThunderBall

Registered User
Geweldige bak, mooiste stuk consumenten vuurwerk wat ik ooit heb afgestoken, makkelijk door te lonten dit was bij mij ook zeer goed gelukt!

Het was het enigste stuk vuurwerk wat sterker was dan de wind, alle effecten knalden gewoon recht boven de bak en niet al recht boven ons door de wind zoals dat met al het andere vuurwerk gebeurde!

Dan het geluid bij het afvuren: Pjiew, pjiew , pjiew echt geweldig, dan de hardheid van de Burst de Secret Salute is er een mietje bij:tounge:!

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
MEGA TOPPER!
Wat een brute bak! Hier zie je duidelijk volle 25grams boeketten voorbij komen.
We Love It!

FPM Aanrader!

Jean Cross

Registered User
Absoluut de bruutste bak van dit moment.!!!

Ik baaaaal zo dat ik er maar 1 van had, maar dat komt aankomend jaar wel goed ;-)

Maar de boeketten zijn huge, tempo-wisselingen om van te smullen en heerlijke finale.
Deze cake heeft het allemaal in huis.!

(filmpje volgt ;-))

Cryptonite

Registered User
MEGA TOPPER!
Wat een brute bak! Hier zie je duidelijk volle 25grams boeketten voorbij komen.
We Love It!

FPM Aanrader!

A:375 gram
B:365 gram
C:365 gram
D:365 gram
Als het goed is dit het kruitgewicht per cake.
Aangezien het 25 shots per cake is: 365/25 = 14.6 gram. Het is dus gewoon max. 15 gram per tube. Neemt niet weg dat dit een van de beste bakken van Nederland is. Had hem afgelopen jaarwisseling ook in de straat staan, als laatste aangestoken en dat was een prima finale! Dit jaar zeker weer, misschien wel 2.

Cryptonite

Registered User
''Je hebt alleen de binnendoos gekregen. De mijne zat nog in zijn kooitje. Heb net even de doos gecheckt. De code op mijn doos is 43F225/127/12. Dat zou betekenen dat ik de 2012 versie heb. Als ik vervolgens de cakes bekijk staat op 3 cakes NEC = 365 gr en op de A cake 370 gr. Dus niks geen 15+ gram per schot. Op de Rubro winkeliersdemo hebben ze gewoon weer een gepimpte sample de lucht in geschoten. Je mag er van uit gaan dat de 2011 en de 2012 versie gelijk aan elkaar zijn.

Maar goed, over 2 dagen weten we het zeker..'' Aldus Highscr5 bij de buren. Er zijn meerdere reacties die de 2012 versie hebben maar met dezelfde kruitwaarden.

Bovenaan