Event 4 Seasons Box

Tony

Administrator
Medewerker
Ik denk dat we een nieuwe favo hebben!
Ik heb hem 1 keer op de lijst staan en een klein beetje spijt dat ik daar twijfelde.
Mooie bak!

painkiller

Registered User
Demo film is inderdaad prachtig. Ik vind hem zelfs beter presteren dan de immortal gold.
Dat word het showtje weer aanpassen...

joost

Registered User
Deze bak was het topstuk op de demo van Mantel. Vondt hem zelfs indrukwekkender overkomen dan de Immortal Gold. Lekker tempo, mooie volle boeketten die redelijk laag knallen.

DioR

Registered User
Mijn filmpje komt er aan..

Ik had hem dus ook op de vuurwerkdemo van Mantel gezien. Persoonlijk vind ik de 4 seasons mooier dan de Immortal gold. Ik vond hem mooier omdat hij iets sneller doorknalde. Meer spektakel! De immortal was overigens ook niet slecht. N.B. het waren geen samples.

Pancake77

Registered User
Mijn filmpje komt er aan..

Ik had hem dus ook op de vuurwerkdemo van Mantel gezien. Persoonlijk vind ik de 4 seasons mooier dan de Immortal gold. Ik vond hem mooier omdat hij iets sneller doorknalde. Meer spektakel! De immortal was overigens ook niet slecht. N.B. het waren geen samples.

Ff offtopic, heb je ook filmpje van IMG ?

Tony

Administrator
Medewerker
Ik denk dat we een nieuwe favo hebben!
Ik heb hem 1 keer op de lijst staan en een klein beetje spijt dat ik daar twijfelde.
Mooie bak!

Demo film is inderdaad prachtig. Ik vind hem zelfs beter presteren dan de immortal gold.
Dat word het showtje weer aanpassen...

Jazeker... die komt er ook aan. Plus de killer instinct, delicious thunder en spider king. Die gooi ik vanavond nog online.

SCHIET OP JONGUH :tounge:

ThunderBall

Registered User
Deze gaat hier als laatste cake de lucht in, lijkt me de perfecte afsluiting!:lub:

De snelheid en het knal geweld is waar het me bij deze cake omgaat verder is de eerste cake echt een top ding.

D

Deleted member 17038

Guest

Bij de demo in groenlo volgens de tags. Niet mijn werk. En volgensmij zit cake 1 er 2 keer in!

Laatst bewerkt door een moderator:

painkiller

Registered User
Dank u Rubro voor de roze visco!
Een kind kan de was doen:
2012-12-28%2015.25.14.JPG

2012-12-28%2015.31.11.JPG

ReloadeD

Registered User
Top die roze viscootjes!

De volgorde van de cakes heb ik overigens wel aangepast
Persoonlijk vind ik de volgende volgorde beter: A-C-B-D
Dan heb je niet alle crackling op het eind en bouw je wat leuker op naar het eind.

Nu hopen dat het weer meewerkt!

Roob

Registered User
Maar is het misschien nog aan te raden een stukje tpe rondom de tubes te trekken waar je de lonten hebt vrijgesneden. De tubes worden natuurlijk op hun plek gehouden door het karton dat er rondom heen zit.
Nu heb je een stuk weggesneden en hiermee lijkt mij de stabieliteit voor deze tubes toch een stuk minder.

USRRobiwan

Registered User
Nou dat velletje is meer opsmuk en bescherming. De meeste tubes zitten aan tussenschotten gelijmd tussen de rijen in. En daarna voorzien van ijzerdraad om de cake tubes heen.

Bovenaan