Even voorstellen: Ouroboros

Ouroboros

Registered User
Hallo mede vuurwerkfreaks,

Ik dacht ik zal mij even voorstellen aangezien ik nieuw ben op dit forum.
Mij naam is Evert en ben intussen 31 jaar en een beetje (jonger worden we niet).

Ik kocht eigenlijk altijd een siervuurwerkpakket maar na een tegenvallend pakket vorig jaar dacht ik: Dat kan anders!
Dus even gegoogled en zo bij jullie terechtgekomen :smile: heb al aardig wat advies kunnen inwinnen dankzij jullie posts.

Ben nu druk bezig met een lijstje samen te stellen om met O&N af te steken.

Mijn lijstje ziet er nu als volgt uit:
- Thunder King (Pyro Power)
- Multi Thunder King (Pyro Power)
- Battle (Wolff)
- Ceasar (Wolff)
- Palm Springs (Broekhoff)
- Heavenly Willow (Broekhoff)
- Cruzer (Broekhoff, krijgen we er gratis bij)
- MC Thunder (Lesli) (wellicht 2 om tegelijk af te steken)
- Cybershot (Pyroshopper)

Dit is mijn voorlopige lijstje ik zoek eigenlijk nog een mooie cake om mee af te sluiten voor rond de 40 euro en wellicht nog 2 kleinere cakes voor erbij.
Dacht zelf aan Silver Salute, Sniper, Poker Face of S.W.A.T. als afsluiter wellicht kunnen jullie mij hierover nog een tip geven :bigsmile:.

Groeten,

Ouroboros.

Markie

Registered User
Welkom Ouroboros!

Van wat ik zo zie heb je degelijk spul uitgezocht, en wat betreft toevoegingen sluit ik me bij hierboven aan. (maar een Stars over Paris is ook een heel goede optie)

Je kan trouwens producten toevoegen aan je verlanglijstje en dan voor de optie "delen inschakelen" kiezen, dat doe je hier http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/
Dit is voor zowel jou als ons een makkelijkere manier om overzicht te houden over je lijst en de totaalprijs.

Om een product er in te zetten moet je het opzoeken in de product database (klik bovenaan in dit venster op "products") en dan op het lijst-icoontje naast de productnaam klikken.

Laatst bewerkt:
Bovenaan