even de stemming pijlen....

GJM1991

Registered User
Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar een goede set pijlen. Je wordt bedolven onder de vele pijlenpakketen waarvan het overgrote deel prut is. Ook heb ik een hekel aan van die 1-stuks-los-verkochte pijlen van soms 8 euro. Kortom, heren kom met uw pijlensugesties!

grtz,

GJM1991

Tony

Administrator
Medewerker
Even snel een lijstje uit me hoofd!

-Rocket Boom (Beko)
-Brullende Swiegenmutter (Zena)
-Super Circle (Wolff)
-Killing Arrow (Wolff)
-Zink pijlen NL (Diverse winkels)
-Light Year (Zena)

bridge

Bronzen Member
De brullen de swiegenmutter is natuurlijk wel een zuivere fluitpijl.

Het lijstje hierboven is vrij compleet denk ik. De enige Nederlandse pijl die ikzelfg aanschaf zijn uiteraard rocket boom, maar daarnaast ook de moonwalkers van Lesli (Of track en Trace, dat is dezelfde met ander etiket). De moonwalkers vanwege het unieke effect. Zie topic moonwalkers.

Richardus

Registered User
Black Smith Rockets zijn ook goed, zeker voor de prijs. En de Revolution van Full Loaded/Wolff zijn goed gelukte drieslagspijlen.

Verder is die lijst goed idd; persoonlijk vind ik het Spaced pakket mooier dan Light Year. Muggezifterij.

Quadriffis

Registered User
Black Smith Rockets zijn ook goed, zeker voor de prijs. En de Revolution van Full Loaded/Wolff zijn goed gelukte drieslagspijlen.

Verder is die lijst goed idd; persoonlijk vind ik het Spaced pakket mooier dan Light Year. Muggezifterij.

Dat vind ik nou dus ook :nuts:!

Tony is natuurlijk de echte kenner hier, toplijstje (amazed)

Jean Cross

Registered User
Lijkt mij heel duidelijk...

Rocket Boom om de sierwaarde
Light Year (Spaced) om de sierwaarde
Brullende Swiegemutter om de afgrijselijke schreew
Extreme Bang Rockets om de enorme knal met crackling

En allemaal besteld.!

DioR

Registered User
Vanaf vorig jaar heb ik de ZINK pijlen gehad. Deze bevielen mij zo super goed, dat ik ze wederom weer heb besteld. Dit jaar alleen 2x zo'n pakketje. Op www.fireworks.nl zijn ze €49.95 Ik weet niet of dat ver voor je rijden is. Ligt via de a12 richting Duitsland ongeveer 10 min over de grens.

- Dus voor sier, Think ZINK ;-)

- Rocket Boom is mij ook al aangeraden. Word denk ik het eerste jaar dat ik ze ga proberen. http://www.youtube.com/watch?v=YKx6Q5wNKMw En de prijs is ook super!

- Killing Arrow is ook een super pakket. Vooral de Titan is een mooie pijl die er tussen zit. De Titan word ook los verkocht. (weet dat je dat niet zoekt....)

- Brullende Swiegenmutter voor een hoop geschreeuw.

Voor de rest ben ik wel iemand die pijlen los koopt...

Bovenaan