Eruption

KoenL

Registered User
Deze deed het beter dan ik had gehoopt. De mines kwamen best hoog en waren goed gevuld. De klap waarmee ze gelanceerd worden viel een beetje tegen, maar het effect was mooi en daar koop je hem uiteindelijk voor haha. Mooie prijs/kwaliteit.

Michel_G

Zilveren Member
Dit was echt een heerlijk mine blok! Goed afschot, volle en hoge mines, goede kleuren en afwisseling en heel constant wat hoogte betreft. En hoog kwamen de effecten zeker! (Great wall of china van Bonfireworks was ondanks zijn goede hoogte, zelfs net nog tikkie lager voor mijn gevoel)

En met name de twee laatste salvo's met red blink mine en daarna redblink mine met crackling (veel en harde, erg goed uitgevoerd!) waren echt kicken!

Wat mij betreft is dit een topper geworden!

Shenanigan

Registered User
Tja het is niet anders. Ik wil hem wel een keer hebben, het lijkt me een bijzondere ervaring.

Off topic Richardus: wat is dat voor handtekening die jij hebt, met dat bord dat zegt wat voor IP adres je hebt?

Richardus

Registered User
da's een handtekening met een bord wat zegt wat voor IP adres je hebt en wat voor os & browser je gebruikt :tounge:

wil 'm wel wegdoen als je er onrustig van wordt ofzo, hoor :hehe!:

bridge

Bronzen Member
Heb deze vorig jaar in de straat gehad. Leuke bak. Zeker tevreden over. Hij was echter niet zo imponerend als de beautifull Guilen van Zena. Dat was de topper op minegebied. Als je die te pakken kunt krijgen: doen!

D

Deleted member 17038

Guest
Ik vond de mines van zena (monsoon) ook indrukwekkender! Maar als dat moeilijker te verkrijgen is zal deze zeker voldoen! Oh's en aahs!

flyineddy

Registered User
Dit jaar in een projectje gebruikt.
Daarin tegelijk geschoten met 2x kinetica van Royal (Spinning tails)
Erg goede mine cake, vind ik persoonlijk.

Vanaf 0:39 te zien:
[video=vimeo;56636470]https://vimeo.com/56636470[/video]

Eddy.

Moontan

Moderator
Medewerker
eruption - wolff
oud en nieuw filmpje
from martino

[video=vimeo;111968271]http://vimeo.com/111968271[/video]

Bovenaan