Stef, alles goed en wel, maar je zal mij ook nooit horen pretenderen dat ik het beter zou kunnen, ik zou niet durven!
Ik heb ook niet gezegd in mijn eerdere post dat de NL schieters net zulke shows als de topbedrijven uit Spanje en Italië neer moeten zetten, heb alleen gereageerd op de post van Bridge, dat die bedrijven het nauwelijks beter zouden kunnen doen hier in NL, waar ik het dus oneens mee ben!
Misschien heeft iets er voor gezorgd dat er een hoop bleef staan of dingen scheef liepen....... Maar als er 4 of 5 keer dezelfde (of bijna identieke) shells voorbij komen, kan je dat niet wijten aan een defect schietsysteem of ander onvoorziene problemen, maar aan verkeerde inkoop en keuze (tenzij er op het allerlaatst de juiste producten niet geleverd zijn of dat er niks anders beschikbaar was)
Ik ben hartstikke eerlijk en objectief en zal elke show proberen zo onafhankelijk mogelijk te bekijken, ongeacht het bedrijf of de schieter! Toch vind ik wel dat ik uit moet spreken dat wanneer iets een slechte show is. Dat er mogelijk een problemen waren, zou een goed en terecht excuus kunnen zijn, maar dat doet niks af aan het feit dat deze show, gezien het (mogelijke/waarschijnlijke) budget, onder de maat was!
En vind Dream niet bij voorbaat slecht, alhoewel ik Sail ook tegen vond vallen dit jaar, en ben dus ook echt niet bezig Dream de grond in te boren, maar deze show opzichzelf is gewoon ondermaats naar mijn mening! Al was hij wel door Ricardo of Vicente of bijvoorbeeld door Parente geschoten, dan nog was hij gewoon echt matig, daar doet het bedrijf niks aan af!