• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Enschede

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 25-Apr-2011
Plaats: Enschede
Provincie: Overijssel
Wie: Dream
Kaliber: Klein professioneel + consumentenvuurwerk
Tijd: 21.00
Waarom: Einde van Kermis
Extra Info:
aankondiging

Opening Paaskermis Enschede met vuurwerk en confetti kanon 16-04-2011

Afsluiting Paaskermis Enschede met vuurwerk 25-04-2011

Laatst bewerkt:
Een hele leuke show weer. Lekker met single shots steppen en het is ook leuk om eens wat draaizonnen te zien. Die kom je niet al te vaak meer tegen. Dit is 1 van de betere consumenten shows in Nederland (vind ik).

Een hele leuke show weer. Lekker met single shots steppen en het is ook leuk om eens wat draaizonnen te zien. Die kom je niet al te vaak meer tegen. Dit is 1 van de betere consumenten shows in Nederland (vind ik).

Daar sluit ik me helemaal bij aan. Een show vol met verrassingen. Super! Gaaf hoe afgewisseld met de singelshots en een super gave finale. Deze show verdiend veel meer aandacht, ook vooraf!

En ik ook!!!!!!
Ik vind ook dat tweede filmpje gaaf met t commentaar van de schieters erbij.
COMPLIMENTEN!!!!!

Ik sluit me aan bij al het positieve. Een zeer aangename show. lekker onderhoudend filmpje. Prima. Ik zie sowieso van de afgelopen twee weken opvallend veel prima shows, mn van Azuma en Dream.

Ik had deze film nog niet gezien, maar wat was dit een leuke show zeg!
Veel single-shots en mines i.c.m. consumentenvuurwerk...

Ik denk toch dat dit de toekomst wordt i.v.m. idiote veiligheidsafstanden, dus petje af voor Dream voor het neerzetten van dit mijlpaaltje!

Back
Bovenaan