Enschede

elmo

FPM Moderator
zondag 25 oktober afsluiting kermis

plaats: enschede (volkspark) parkweg
provincie:eek:verijssel
wie:dream fireworks
wat:een mix tussen cosumenten/professioneel
tijd: 21.00 uur tot ongeveer 21.30

Wiemel

Registered User
Ben hier ook bij schijnt een leuke show te worden! Neem mijn camera ook mee dus jullie kunnen meegenieten voor de thuisblijvers!

heb jij wat geschoten???
ik heb een filmpje gemaakt met mijn foto camera!!!:cheesy:

was een mooie show.
vooral het eind.:nuts:

Laatst bewerkt:

nitraat4life

Registered User
Heb ook filmpje gemaakt, was een leuke show concussions aan het einde waren lekker ja. Zet de upload aan en dan ga ik slapen zal ze morgen even online zetten.

nitraat4life

Registered User
Hierbij mijn film, vond het een hele leuke show om te zien met veel afwisseling waardoor de show niet saai werd en een oorverdovende finale.

Deel 1:

Deel 2:

kaulitz

Registered User
Mooi nitraat!, waarmee heb je dit geschoten?

Ik was er ook, echt de mooiste show die ze daar in jaren hebben gegeven. :)

nitraat4life

Registered User
Mooi nitraat!, waarmee heb je dit geschoten?

Ik was er ook, echt de mooiste show die ze daar in jaren hebben gegeven. :)

Dankjewel, schiet dit altijd met een hele simpele fotocamera op statief, alleen hij geeft verbazingwekkende mooie kleuren/beeld met filmen vind ik zelf.

Panasonic DMC-TZ5
panasonic_lumix_dmc_tz5_digital_camera.jpg

Tony

Administrator
Medewerker
WOW! Ik kan niet anders zeggen. Als ik naar andere consumenten shows kijkt en deze..Een dikke pluim in de smalle **** van Frits Pen. Ik denk dat we hier de beste digitale sequences hebben gezien van de afgelopen jaren en dat in een consumenten show!

Er komen een aantal leuke cakes voorbij zetten en het knallen met concussions op het einde vind ik ook gaaf al zou ik daar me show mee starten in plaats van eindigen.

nitraat4life

Registered User
Dankjewel, merk alleen heel soms dat hij met overbelichting niet goed kan omgaan maar dat kan ook een instelling zijn en het geluid vind ik niet super maar het is goed genoeg!

Iemand enig idee wat voor cake oid het is die een paar keer voorbijkomt met de ti boeketjes in fanshape en knallen? (Deel 2 van mijn film op 3:40)

kaulitz

Registered User
Dankjewel, merk alleen heel soms dat hij met overbelichting niet goed kan omgaan maar dat kan ook een instelling zijn en het geluid vind ik niet super maar het is goed genoeg!

Iemand enig idee wat voor cake oid het is die een paar keer voorbijkomt met de ti boeketjes in fanshape en knallen? (Deel 2 van mijn film op 3:40)
Clouds of Thunder (daar dacht ik aan).

Ik vind dat multicolour potje ook erg mooi, die vrijwel helemaal op het einde te zien is. Iemand daar nog een idee over? :)

Wiemel

Registered User
nitraat4life

zo te zien stond jij voor aan bij het hek.
ik heb net achter de vijver gestaan en geschoten.(IXUS 95)\

hoe heb jij de instellingen staan???

Laatst bewerkt:

Blakestone

Registered User
Ik was er zelf niet bij, maar hoorde de knallen van af mijn flat.
Zo te zien was het wel een mooie show vooral het einde.
Was toch stukken beter als vorig jaar.
Bedankt voor de filmpjes.

nitraat4life

Registered User
nitraat4life

zo te zien stond jij voor aan bij het hek.
ik heb net achter de vijver gestaan en geschoten.(IXUS 95)\

hoe heb jij de instellingen staan???

Hey ja, ik had me statief bij het hek gezet met 1 poot er doorheen zodat die lekker dichtbij stond. Ik film eigenlijk met de standaard instellingen alleen AF uitgezet. :amuse:

The_Giant

Registered User
Het was idd een erg leuke show om te zien en volgens velen idd veel beter als andere jaren.. Het was mijn eerste keer hier maar zeker voor herhaling vatbaar.

Net effe jammer van 2 verkeerd gelonte potten (film 2 op ong 3.50) maar ja shit happens.

Verder een grote pluim.

Leuk gefilmd ook.

Bovenaan