• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Enschede

Ik snap het ook niet helemaal.
Het is niet correct! Laat je shows voor zich spreken:idea:!!

Dit soort uitspraken slaan echt totaal nergens op!!!
Het is al haat en nijd onder de bedrijven!!!
Dit zal niet echt een betere band creeren tussen de bedrijven, dit is olie op het vuur gooien!!
Jammer dat de site hier weer voor gebruikt word!!! wees een vent en bel Frits persoonlijk op!
Laat het Commentaar maar aan derde over!

Er zijn ook nog genoeg bedrijven in Nederland die goed met elkaar door de bocht kunnen......het is dus wat mij bereft op een uitzondering na denk ik.
Ik vraag me af of dhr. Pyroteam daadwerkelijk zelf gereageerd heeft gezien de afzender anders laat zien......niettemin de frustratie spreekt voor zich.......

Back
Bovenaan