Enkhuizen

Moontan

Moderator
Medewerker
Enkhuizen 15-09-2011

Donderdag 15 september 2011 kermis Vuurwerk te Enkhuizen

Plaats : Enkhuizen
Provincie : Noord Holland
Wie : onbekend
Wat : onbekend
waar : Dirck Chinaplein
Tijd : omstreeks 20.45 uur

afsluiting Harddraverij

stefantvs

Administrator
Medewerker
En hier de film: P.s de film is tot 11:36 de rest is zwart beeld, ging niet helemaal goed met uploaden.

Afgelopen maandag kreeg ik een pm van Mikeole met de vraag als ik intresse had om een dagje mee te lopen tijdens de show van enkhuizen, nou daar heb ik natuurlijk geen seconde over moeten nadenken, het antwoord stond al vast ! Nu nog vrij krijgen op me werk..... Nou na wat belletjes uiteindelijk vrij kunnen krijgen :)

15-09-2011 Enkhuizen.

Rond een uurtje of 2 van huis vertrokken. rond half 3 in Den-haag en daar de trein naar amsterdam centraal gepakt, half 4 ongeveer in amsterdam, en toen richting enkhuizen eenmaal in enkhuizen aangekomen rond 5 uur viel me telefoon uit. Dus waar was het ook al weer ..... ik een beetje zoeken daarzo. Ik dacht het zal wel in de buurt van de kermis zijn, ik zag nog nergen een auto van katan. Dus ik ging maar daar in de buurt wachten en een peukie roken natuurlijk. Rond kwart voor 6 reed er een mooie zwarte bus van katan langs me, dus ik pakte me spullen en liep naar ze toe, daar stonden mike en sven. Ff kennis gemaakt met ze en een leuke dag kon beginnen 

Iets over 6en begonnen we met het uitladen van de spullen, diverse rekken,cakes en candels.
Alles eenmaal op een grote kar geladen liepen we richting het schiet terein ( een steiger ) langs de waterkant.
Daar hebben we alles neergezet, het opbouwen van de show duurde in totaal een kleine 2,5 uur.
Toen alles was neer gezet, gingen we de cakes aan elkaar vastmaken, en de candels doorlonten, die werken namelijk per 2 geschoten, en het finale rekje waaren er 12 te gelijk.
Alles was genummerd in een bepaalde volgorde zowel voor de cakes als de candels.

Nu het leukste...... toen ik vorige week de pm kreeg van mike, dacht ik dat in enkel wat foto`s en films mocht maken, maar zoals jullie hebben kunnen lezen, werdt het filmen – opbouwen, en opbouwen werdt zelf schieten !!!! Yes eindelijk  Onwijs bedankt mike en sven.

Nogmaals onwijs bedankt , dat ik deze dag met jullie heb mogen meelopen.
Ik hoop dat jullie ook gezellig hebben gehad, en jullie weten me te vinden in de toekomst ;-)

Gr stefan

Hier nog wat foto`s
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

stefantvs

Administrator
Medewerker
Thanks tony en fred ! Het was voor mij een dag om nooit te vergeten. En toen ik een fakkel in me handen kreeg geduwd toen kon me dag helemaal niet meer stuk !

R

Ronny Vos

Guest
Stefan zo zijn we allemaal begonnen,en wie weet wat de toekomst zal doen.....:hehe!:

mickeyzegtboem

Registered User
Erg mooi filmpje!
Dit is toch wel het mooiere werk hoor, lekker tussen de brandende blokken doorstruinen, en dan de rekken met het handje aansteken... Lekker warm aan de rug haha
I love it!

stefantvs

Administrator
Medewerker
Erg mooi filmpje!
Dit is toch wel het mooiere werk hoor, lekker tussen de brandende blokken doorstruinen, en dan de rekken met het handje aansteken... Lekker warm aan de rug haha
I love it!

Zeker warm aan de rug :p , moest ook goed om me heen kijken hahahahha :p wist soms echt niet waar ik wel en niet kon staan :p

Bovenaan