Energy Bomb

FPM ProductBOT

Registered User
1682_Wolff_Dynasty_Professional_Energy_Bomb_09_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Energy Bomb[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1682[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 68,00[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]500 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]4/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]100[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 19/12/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Tony

Administrator
Medewerker
Ik vind de cake niet tegenvallen alleen inderdaad opvallen dat er een schot aan effecten komt direct bij het begin. De crackling is niet verkeerd en doordat het elkaar snel opvolgt is tie lekker irritant. Alleen ik vind de 65 euro niet in vergelijking staan met andere cakes van Wolff. Al denk ik wel dat deze in me collectie komt.

michel0911

Registered User
Ik snap dit niet hoor, waarom maken ze hier niet 49 sh van ipv 100 sh....zodat ze de effecten iets groter maken ..

Dit is niet echt iets om over naar huis te schrijven lijkt me..

@ tony : zonde van je geld als je deze gaat aanschaffen... ;)

Tony

Administrator
Medewerker
Het is puur smaak en wat heb je te besteden want ik zie deze twee wel staan in de straat en aan het einde van deze twee direct 2 crackling crysanthum van Zena NL erachteraan. Ik denk dat het erg nice gaat overkomen.

Red Eagle

Registered User
linker cake gaat volgens mij ok niet goed?
Begint later en is eerder klaar!!

Verder wel mooie cake en snel tempo.
Helaas nog niet de 500 grammer die ik zoek.
Bedankt voor het filmen want zo weten we weer wat we moeten kopen en wat we moeten laten staan!

smurf

Registered User
deze twee te gelijk afgestoken , ik was zeer verrast tempo is echt SUPER en de boeketen zijn ECHT goed niet groot maar voor een NL BLOK echt goed.
voor mij volgend jaar weer ECHT een AANRADER

-=guido=-

Registered User
Dit was echt 1 van de grote verrassingen van de avond. Wat een geweldig ding zeg! heerlijk tempo, en een enorme hoeveelheid crackling. Volgend jaar zeker weer!

Bomber68

Registered User
Had geen idee wat ik hiervan precies moest verwachten. Hierboven hele wisselende reacties!
Maar wat ramde deze lekker door zeg. In één tempo werd de hele bak leeg geknald.
Moet wel zeggen: had hem met korting dit jaar. Voor de volle mep zou ik hem laten staan.

muizelaar

Registered User
Bij mij ramde hij helaas niet door. Redelijk traag tempo waardoor de finale qua timing niet mooi uitkwam. Als hij het zo had gedaan als in de meeste filmpjes wel een goede cake.

Bovenaan