En het volgende project van Faber.

adgertic

Registered User
Zouden ze binnenkort fietsen zonder veiligheidsbril ook willen verbieden?
Voor je het weet zit er een vliegje in je oog.

GMP82

Zilveren Member
Ik vind de Faber zelf eigenlijk nog veel pijnlijker voor m'n ogen om naar te kijken...

Tuurlijk, dat er aandacht voor is, daar valt nog wat voor te zeggen, maar ook hier geldt precies hetzelfde als met vuurwerk.
HET GAAT OM STOMMITEITEN EN/OF ONOPLETTEND OF ONOORDEELKUNDIG GEDRAG!

Je kan dan voor ELK willekeurig gebruiksvoorwerp wel een waarschuwingsfilmpje maken.

bridge

Bronzen Member
Zouden ze binnenkort fietsen zonder veiligheidsbril ook willen verbieden?
Voor je het weet zit er een vliegje in je oog.

Over fietsen gesproken. Ik heb twee passies: vuurwerk en wielrennen. Ook daar heb je veel last van beroepsklagers. Dat we asociaal rijden etc. Ik neem aan dat het dezelfde groen linkse losers zijn. Ik fiets al 30 jaar, ver voordat het zo populair werd. Destijds in den beginne was er totaal geen gezeik, maar respect voor de Renner. Toen ging men nog keurig opzij voor een groep renners in volle training. Tegenwoordig is het alleen maar klagen

Geldt dus niet alleen voor vuurwerk.

ChrisN

Registered User
Hoe je het voor elkaar krijgt ook om 10 minuten lang met zo'n serieus gezicht te kunnen blijven kijken tijdens je betoog over het gevaar van confetti kanonnen. Dat kunnen alleen de allergrootste zuurpruimen.

Citaat: "Hopelijk gaan de klokken in Den Haag eindelijk luiden".
Ja, het is inderdaad 2 voor 12 en het maatschappelijke gevaar van deze confetti kanonnen begint nu zulke grote proporties aan te nemen dat ze na het luiden van de noodklok in Den Haag direct een spoeddebat moeten organiseren.

Bovenaan