En de beste Knalcake voor 2010-2011 is??????

Dim

Product Beheer
Medewerker
Dit jaar had ik verschillende knalcakes. Megaboost, Silver Salute, Salute, Tears of Beauty, Pear of Thunder, Titanium Thunder, No Mercy, Sound Barrier. Vond persoonlijk de Megaboost de absolute topper.

Tony

Administrator
Medewerker
De beste nieuwkomer vind ik de Hoogmoed van Marijn vuurwerk maar de beste knalcake vind ik de Silver Salute.

bridge

Bronzen Member
Inmiddels zijn er zoveel varieteiten in knalcakes aangebracht en aan te brengen dat soms appels en peren vergelijken wordt. De hoogmoed is een totaal ander effect eigenlijk dan bijv silver salute. Het spektakel van de hoogmoed is vooral ook de tails en zeker als je massaal schiet (zie ons filmpie op topic hoogmoed).

Tony

Administrator
Medewerker
Ik vind niet dat het appels met peren vergelijken is. Het is puur smaak.
Ik vind de hoogmoed en geweldige cake maar puur voor finales. Om zo los af te steken is leuk maar persoonlijk heb ik daar niet veel mee. En de tails in de hoogmoed doen me niet veel. Ik wil het geratel horen want dat is waar het bij mij om draait.

En ik denk dat er met de vraag " de beste knalcake voor 2010-2011" meer bedoeltd word welke cake de hardste knallers heeft. Want dat willen we toch ? Dat een knalcake hard knalt ?

Stefan Tetteroo

Registered User
Ik vind niet dat het appels met peren vergelijken is. Het is puur smaak.
Ik vind de hoogmoed en geweldige cake maar puur voor finales. Om zo los af te steken is leuk maar persoonlijk heb ik daar niet veel mee. En de tails in de hoogmoed doen me niet veel. Ik wil het geratel horen want dat is waar het bij mij om draait.

En ik denk dat er met de vraag " de beste knalcake voor 2010-2011" meer bedoeltd word welke cake de hardste knallers heeft. Want dat willen we toch ? Dat een knalcake hard knalt ?

Ik denk dat het tempo ook wel heel erg bepalend is.

Bert

Registered User
De Silver Salute blijft het beste, harde knallen met een mooi tempo. Hoogmoed doet het ook goed maar dat is meer door z'n tempo, de knallen zijn een stuk zachter dan bij de Silver Salute.

Aftershock_1

Registered User
1 Hoogmoed vanwege het heerlijke tempo en de enorme finale geschiktheid van dit blokje. Moet echt met meerdere tegelijk als finale ingezet worden .

2 Thunder Salute omdat ik deze heerlijk vindt knallen en de fluiters een mooie aanvulling zijn op het geheel

Bovenaan