En de beste Knalcake voor 2010-2011 is??????

sebastiaantje

Registered User
De soundbarrier van lidu, is dat wat???? Weet iemand dat?? Ik meen dat het knal+silver mine is net zoals de silver salute. Ik ben reuze benieuwd naar de sounbarrier van lidu. Ik hoop dat iemand hier meer over/van weet. Ik ben namelijk fan van knalcakes en al helemaal van lidu, dus ben benieuwd wat jullie van deze bak vinden.

Gr Sebastiaantje

sebastiaantje

Registered User
De beste knalcake is de cake van dream fireworks 100shot colour tail to salute, de hardste van afgelopen oud en nieuw.

Mocht er een betere komen dan kunnen we dit waarschijnlijk pas op 01-01-2011 zeggen.

Nee,, hoor dat kunnen we ook eerder te weten kunnen komen. Er zijn toch nog zat demo's voor oud en nieuw. En als er dan knalcakes geschten wordt , wat ik me haast niet voorstellen dat ze dat niet doen, dan komen we er ook zeker meer over te weten. Dat is wel zoo handig zodat, je een goede keus kunt maken.

edje30

Registered User
Wat dacht je van "tears of beauty" van Royal fireworks the fu collection kijk maar

[video=vimeo;15337790]http://vimeo.com/15337790[/video]

Lekker tempo lekkere dreunen en een flex ti boeket met mines wat wil je nog meer.......:hehe!:

Laatst bewerkt:

Vwland-Steenb.

Registered User
De soundbarrier van lidu, is dat wat???? Weet iemand dat?? Ik meen dat het knal+silver mine is net zoals de silver salute. Ik ben reuze benieuwd naar de sounbarrier van lidu. Ik hoop dat iemand hier meer over/van weet. Ik ben namelijk fan van knalcakes en al helemaal van lidu, dus ben benieuwd wat jullie van deze bak vinden.

Gr Sebastiaantje

Soundbarrier is omlabeling van de No mercy van Dynasty. Gewoon een goede knalcake met de zelfde mine, ti boeket en knal als Silver Salute. Enkel schiet de silver salute in salvo's en de no mercy/soundbarrier/salute 72 niet.

Voor mij persoonlijk is de Colorfull Thunder Tail van Bon/Dreamfireworks de beste en hardste knalcake! :)

stef

Member
Heeft iemand info over Hels Kabaal van Marijn?????

158 - Hels Kabaal
De naam zegt genoeg, dit is een super knal cake. Eén die je niet mag missen. Blauwe en Paarse sterren schieten de lucht in.

Kruitgewicht: 180 gram
Aantal schoten: 50 schots
Stijghoogte: *** Meter
Prijs: ?
Filmpje nog niet aanewezig.

Groetjes Giron

marlboro20

Registered User
Prijs is €23.00

Zou dus kunnen concurreren met de silver salute (36 shots, €22.00) of met 2 thunderkings (per stuk: 25 shots, €15,-, 90 gram)

Of toch niet??? M.a.w.: Hoe is de knal???????

WimRacing

Registered User
Dit jaar voor het eerst de Earthquake van Pronk gehad, in 1 woord: WAUW! Wat een knallen! Lekker tempo, 100 schots, ti-boeket....echt super! Had vorig jaar de Silver Salute maar deze was toch echt beter. Doffere knallen (geen schelle knal) waardoor de klap dus ook harder lijkt imo...aanrader!

smilli

FPM Filmer
de hels kabaal is het in ieder geval niet, leuke knalcake maar niet heel hard. Voor mij is het toch weer de Silver Salute die het best overkwam.

Heb nog een demovideo van Hels Kabaal:

stef

Member
Beste knalcake liefhebbers.

Waarom zoeken wij naar de beste knalcake.
Ik denk omdat wij iets willen hebben wat een kick geeft.
Zo van YESSSSSSSS lekker die finale, lekker hard en bruut.
Hebben jullie wel eens gedacht om dat anders op te lossen?
Ik geef een voorbeeld,
40 x Aligator van Weco.
Kost 4 euro per stuk.
In NL zal zo'n cake snel 25 euro per stuk kosten.
40x4 euro is 160 euro.
Een bedrag wat we ook uit zullen geven aan knal cakes en nooit het gewenste effect behalen die DE kick kan geven zoals in het volgende filmpje.
Denk er maar eens over na.
Groetjes Giron.

USRRobiwan

Registered User
Clouds of thunder en thunder defence vielen in het niets bij de SS en NoMercy die wij hadden. In ons showtje hadden we de 2x thunder defence, dan 2x clouds of thunder en vervolgens een 4x SS. volgende keer gewoon 4x NM en 8x SS (tenzij er dit jaar een zwaardere op de markt komt, maar daar geloof ik niet in)

KoenL

Registered User
Bij mij won de Tears of Beauty van Royalfireworks samen met de Silver Salute van Wolff. Met name van de 1e stond ik versteld van de klappen, de 2e kende ik al maar dat maakte hem niet minder gaaf. 2 topcakes voor een hele leuke prijs.

100mm

Registered User
sound barrier deed mij positief verbazen.
een karton in de winkel gehad ,een cake getest, en ze waren rap verkocht.
Zeker niet te vergelijken met de SS (beetje rare afkorting),veel scheller aan de oren
en zelfs een soort drukgolven op de borst!!!

Bomber68

Registered User
No Mercy, Silver Salute en Big McThunder zijn leuk cakes. Had dit jaar ook Thunder Defense. Deze is leuk, maar absoluut niet bijzonder. Knal is lekker, maar het kan harder.

Wolff_freak7

Registered User
voor mij het afgelopen jaar de Megaboost en de Hoogmoed!
wat een topcakes zijn dit.
keiharde aanraders.
de Silver Salute blijft natuurlijk ook een topper.

Booomy

Registered User
Ik ga voor dit jaar voor de Hoogmoed. Geweldige nieuwe cake waar we de komende jaren nog veel plezier mee gaan beleven

KruitFreak

Registered User
Voor mij Silver Salute, zijn grote broer Sound Barrier en Megaboost!
Hoogmoed is ook een geweldig spektakel, de salutes zouden nog wat heftiger mogen zijn.

Bovenaan