DioR
Registered User
Geel of Emmerich, beide werden op 03-07-2010 gehouden. Aangezien Emmerich lekker dichtbij was (20 tot 30 min rijden ongeveer) besloten naar Emmerich te gaan. Ik was nog nooit bij dit evenement geweest.
Toen ik daar aankwam moest ik nog een half uurtje wachten op de promenade.
Een jongen met een vuvuzela werd nog beantwoord door luid getoeter van boten. En iets na 23:00 uur kwamen de eerste salutes de lucht in. De T*RING wat dreunden die lekker door zeg! Voor de rest was goed op te maken dat de hele show verschillende thema's had. Het thema waarbij de lucht vol zat met Horsetail of waterfall... Hoe je het ook wilt noemen, was echt een geweldig aanzicht.
De finale knalde lekker door, en heb over het geheel een goede show gezien.
Duur van de show bedroeg iets meer dan 15 min.
p.s. ik heb gefilmd maar het beeld is slecht. Stond er waarschijnlijk voor mijn huis tuin en keuken camera iets te ver van af. Vandaar dat ik mijn film er niet op gooi.
Toen ik daar aankwam moest ik nog een half uurtje wachten op de promenade.
Een jongen met een vuvuzela werd nog beantwoord door luid getoeter van boten. En iets na 23:00 uur kwamen de eerste salutes de lucht in. De T*RING wat dreunden die lekker door zeg! Voor de rest was goed op te maken dat de hele show verschillende thema's had. Het thema waarbij de lucht vol zat met Horsetail of waterfall... Hoe je het ook wilt noemen, was echt een geweldig aanzicht.
De finale knalde lekker door, en heb over het geheel een goede show gezien.
Duur van de show bedroeg iets meer dan 15 min.
p.s. ik heb gefilmd maar het beeld is slecht. Stond er waarschijnlijk voor mijn huis tuin en keuken camera iets te ver van af. Vandaar dat ik mijn film er niet op gooi.