Emmerich im Lichterglanz,
30-07-2022, ongeveer 22:30
geschoten door Heron Fireworks
30-07-2022, ongeveer 22:30
geschoten door Heron Fireworks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
vooral als je normaal altijd Nederlandse shows gewend bent, kijk freaks die naar Fallas of ver in Duitsland/Belgie komen ja dan is ie niet het allerbest (en idd hele slechte muziekkeuze, altijd) maar voor zo dicht bij de grens is het toch wel de moeite waard om even mee te pikkenik vind dit weldegelijk een vrij goeie show, materiaal is erg goed. het pruttelende consupotje aan het einde is een blunder natuurlijk, net als de zwakheid van de muziekkeuze, maar overall de moeite zeker waard, desnoods met eigen muziek op een ipod.
Kan je die prachtfoto hier plaatsen??Ik ga samen met Jawe.
Ik heb toen ik de eerste keer ging een pracht foto gemaakt.
Misschien lukt het zaterdag nog wel een keer.
En kijken of ik die R28 melding kan wegkrijgen op mijn camera.
Ik ga wel kijken maar deze shit mag die in de Rijn laten storten, de ondergang van het vuurwerk. Als het de overhand neemt zie je mij daar nooit meer terug.Hayo Wolff gaat drones gebruiken tijdens de show morgen.
![]()
Europapremiere in Emmerich: Feuerwerk mit Drohnen-Show
Feuerwerk-Weltmeister Hayo Wolff wird am Samstag bei Emmerich im Sommer auch 180 Drohnen starten lassen. Warum das eine Europapremiere ist.www.nrz.de
Met andere woorden,de show kan wel is bagger wordenIk ga wel kijken maar deze shit mag die in de Rijn laten storten, de ondergang van het vuurwerk. Als het de overhand neemt zie je mij daar nooit meer terug.
Een goede reden om niet te gaan. Mede ook uit eerbied voor de slachtoffers van de oorlog in Oekraine, the drone warHayo Wolff gaat drones gebruiken tijdens de show morgen.
![]()
Feuerwerk-Weltmeister Hayo Wolff wird am Samstag bei Emmerich im Sommer auch 180 Drohnen starten lassen. Warum das eine Europapremiere ist.www.nrz.de
Hayo Wolff gaat drones gebruiken tijdens de show morgen.
![]()