Emmerich im Lichterglanz (D)

Tommiee

Registered User
Ik vertrek pas om half 9 :sad:. Mijn vader wil niet zijn avond verpest hebben, hoe durft hij dat verpesten te noemen! :mad: :cheesy:

Jie

Registered User
Nou net terug. Laat ik dit zeggen: ik ben al blij als ik uberhaupt maar ergens wat vuurwerk kan zien. Maar na vanavond, waar tijdens de show, er rustmomenten (pauze's leken het wel) van 1 minuut of langer waren, was ik blij dat ik met 15 minuten rijden weer lekker thuis was.......

Flower Thunder

Registered User
He he, daar zijn we weer, terug uit Emmerich ( 10 min. rijden ).

In 1 woord geweldig.............de boten met al die lampjes !!!

We stonden op de brug aan Kleefse zijde boven de filmende freaks(innen).:blink1:

Op de achtergrond was muziek te horen Enya ??, Europe, Enigma ??
Het vuurwerk qua materiaal vondt ik 3x ruk; heel veel flowerbeds en tussendoor en op het einde 10 of 12" geloof ik. DAAR SLUIT JE TOCH MEE AF !!!!:weird:
Veel weigeraars, niet synchroon, veel heel veel het zelfde.
Of dat kwam omdat er met de muziek mee werd geschoten....??

Er zaten heeeeeeeeeeel veel stille pauzes in; mensen gingen zelfs al na 5 minuten mopperend weg...ook de Duitsers ( "Scheisse feuerwerk !! ").
ik denk bij elkaar 10 minuten vuurwerk in een show van 20-22 minuten.
wellicht dat er iets te zien was vanaf de boulevard !!?? Dat weet ik niet.

Collega freaks riepen ook al dat het 10 of 12 was.....centimeters !!!

De finale was gevuld, maar niet erg indrukwekkend te noemen; daarin had hij beter een aantal 10/12" kunnen schieten.

Al met al, de kou niet waard!!
Zonder die grote sjonnies was het een normaal ( qua indruk ) showtje vanaf 2pontons; finale echter vanaf 1 ponton.

In Nederland heb je ze beter; alleen die grote jongens ( bijna ) niet.

Dit was bij lange na geen Keulen !!

PS; dit is niet om de schieters af te kraken, maar een impressie van wat deze show bij mij ( en omstanders ) heeft achter gelaten !!:sad:

Heel jammer.

Jie

Registered User
Ja vond ik wel. Weinig tempo, luchtruim niet lekker gevuld en de finale was als een soort vroegtijdig orgasme..

appiehappie

Registered User
Ben net terug, mooie momenten vastgelegd op film, maar wat een drama qua opbouw zeg. Er is heel veel niet afgegaan. De tweede ponton schoot al toen de eerste nog moest beginnen, héél lange pauzes.

De 12" waren natuurlijk weergaloos, de broekspijpen voelde je weer als vanouds klapperen. De laatste keer dat ik dat mee heb gemaakt is al lang geleden.

Maar toch, gezien de spullen die wél afgingen had deze show héél veel potentie gehad. Jammer.

Na afloop nog Xavier tegen het lijf gelopen net achter de fabriek.... klein wereldje hè? Ook bij hem overheerste het gevoel van niet echt. Was even leuk om bij te praten.

RoYvette

FPM Filmer
Zijn ook net terug, probeer hier maar eens een goed woord over te verzinnen buiten de grote shells wat dan ook de enige shells waren.
Echt erg jammer, we hadden er meer van verwacht maar helaas.
Gelukkig is Bonn in het vooruitzicht!
Groetjes h-s

Pyromaster2

Registered User
Ik lees het wel weer, dat de mensen die niet geweest zijn kennelijk niet veel gemist hebben.
En dan te bedenken dat ik in dit topic nog aardig wat enthousiaste reacties las voor de show, naja je ziet het, grote kalibers in een show zeggen kennelijk dus niet erg veel.

Vavoom

Registered User
Op aanraden van Toon toch maar gegaan en ben nu weer terug (rijdt toch lekker door zonder zo'n trage BMW voor je :blink1: )

Mijn frustraties en teleurstelling heb ik al lekker op de snelweg kunnen botvieren, dus alhier mijn objectieve reactie (waarin over het vermeende budget van 120.000 euro niet gesproken wordt).

Ik heb geen idee wat de oorzaak is (veel blijven staan? was dit écht alles?), maar na de manier waarop deze "show" aangekondigd is, is deze vertoning werkelijk een aanfluiting en een schande. Het is dan ook niet verwonderlijk dat een Duitser zegt dat de verantwoordelijke in de Rijn naar huis mag zwemmen en niet meer terug hoeft te komen.

MAAR.... de BBQ was erg gezellig en lekker.
Heb dus geen spijt en zou het zo weer doen. :)

Laatst bewerkt:

PeterVuurwerk

Registered User
De grote jongens waren in effect en kwaliteit zeer gaaf om te zien. Maar ik vond het geen show te noemen. Te veel stille pauzes. Leek er op dat ze grote problemen hadden met schieten.
Kortom wat er geschoten werd was leuk, maar ik zou niet snel weer naar een show gaan die door dit bedrijf geschoten wordt.

-Theshadow-

Registered User
Dit ging nergens over.. :suspicious:

Zaten zeker mooie bommen tussen, maar ze hebben t gewoon verknalt.

Helft van t publiek liep al na 10minuten weg... logisch met rustpauzen erin van dik een minuut.

en waar waren de salutes?

zat geen opbouw niks in.

JAMMER.

stef

Member
Nou nou nou zeg.
Wat een ruk show, als je dit een show mag noemen.
Het leek wel een demo.
HEB VERDORIE 45 MINUTEN FILM WAARVAN 35 MINUTEN ZWART EN 10 MINUTEN VUURWERK.
Sorry mensen, Bonn was slecht afgelopen jaar maar dit haalt het er niet bij.
Ik ben verdorie nog langer bezig met het zwarte van dat tape-je, dan het terug kijken van 10 minuten vuurwerk.
Hayo, doe me een plezier en hou voortaan je mond dicht als je wat aankondigt maar ik KOM NOOIT MEER naar een show van jou kijken.
Tis elke keer weer het zelfde.
Ik vindt het een schande in VW land dat Rhein in Flammen zo van start moest gaan.
Dit hadden ze beter aan een echte pyrotechnicus over kunnen laten.
Zakken gevuld en morgen achterover zeker ! ( in de zon. Pfffff )
Bedankt he!!!
Stef

ifeelfine

Registered User
zo stef jij bent pissed of 45 minuten film van 26 minuten muziek gemaakt.

maar goed heerlijke muziek gehoord

heerlijke muziek gehoord met af en toe een fontijntje :nuts:

bootjes gekeken en naar zwaaiende brandweermannen op bootjes......

O ja en ook nog boem gehoord van 300mm mortierbommen.

Daarna 2 uur op een knollenveld gestaan........

Laser Fireworks:cry: :nuts: :cry: :sick:

wat zou zijn excuus zijn: vochtige omgeving ofzo. Was wel lachen op de heenreis reed ik te ver dus aan de andere kant van de brug en kwam bij die picknicktafels uit die hier besproken zijn, stonden best veel nederlanders en ook zag ik dat er gefilmd ging worden.. iemand van hier daar gestaan zo ja dan heb je waarschijnlijk niet veel gezien... edit"ik moet natuurlijk beter lezen de bbq is daar dus gehouden. och arme jongens hebben jullie nog minder gezien alleen een stuk of 20 mortierbommen...."

Een gemiddelde nederlandse (consumentenvw) show is beter ZO SLECHT WAS HET....

zo zie je maar groter is niet altijd beter.......

Laatst bewerkt:

Stefanfreak

Registered User
Zo iets heb ik nog nooit gezien. Tijdens het eerste nummer zag ik bijna alleen maar ontstekers afgaan en af en toe wat vuurwerk. Deze show was bij lange na geen Köln.

Ik heb toch nog wat foto's kunnen maken en bij deze:

Emmerich_004.jpg

Emmerich_005.jpg

Emmerich_009.jpg

Emmerich_013.jpg

En dan moet je nog maar zien dat je weer uit een weiland komt waar de auto stond...dikke anderhalfuur stil gestaan..

Emmerich_025.jpg

P

poziloc

Guest
Het was een mooie herhaling van Noordwijk 2005 pff wat een drama zeg!!
De duitsers hoorde je lekker zeiken en gingen allemaal weer weg.
ergens hoopte ik dat het goed zou gaan , maar helaas is het weer niet goed gegaan...of had die weer stress van alle controles...te hoge golven etc.:toung:
Het blijkt weer...praatjes vullen geen gaatjes

Bovenaan