Dus als ik alles goed begrijp kunnen we er niet komen met de auto maar alleen met een pendelbus??Kan iemand me vertellen waar we dan moeten opstappen etc?? Mijn duits is echt beroerd! en is er al meer bekend over de 12"vergunning?
Mijn duits is echt beroerd!
Als je nou wat meer uit de omgeving kwam had je ook nog achterhoeks plat kunnen lullen, dat verstoan die jongs ook woa.
Uiteraard om wie achterheukers(normaal met puntjes op de O) het mer en dehle van de toal die wie sprekn van die verdomde dutsers hebben gejat.
(dat spreken gaat me wel. maar schrijvenush: )
Maar ook nederlands snappen de Deutsche freunde in Emmerich redelijk, dus wees niet bang.
Zo lang je het woord blazen maar uit je hoofd laat he :smile1:
Eindelijk nieuwe info over de show!
Ik heb nog GEEN reactie ontvangen van de gemeente Emmerich, maar tot mijn grote verbazing kreeg ik al zo'n half uur na mijn mailtje naar Hayo (laser firework europe) twee(!) veel belovende reacties die ik graag even met jullie deel:
"het vuurwerk wordt zeker de moeite waard om naar toe te komen.
Alleen de finale bevat al 9 x 300 mm.
En verder worden er ook heel veel 200 en 250 mm geschoten.
Het vuurwerk wordt afgeschoten vanaf 2 pontons."
over de brug heb ik het volgende bericht ontvangen:
"De brug wordt helaas niet meegenomen in het vuurwerk, dit was om organisatorische redenen niet mogelijk."
& dit (bijna zelfde) ontving ik een minuutje later:
"Het vuurwerk op 21 april is wel iets apparts, het begint om 22:00 uur en zal
eindelijk weer de juiste calibers bevatten, zoals 200 mm 250 mm en 300 mm.
Het vuurwerk wordt vanaf twee pontons geschoten en de brug zal niet in het
vuurwerk worden meegenomen."
Het word dus een show met een kaliber rond de 8 inch met uitschieters van 12"!
Ik ga d'r nu zeker heen!
Lekker fotograferen met m'n nieuwe camera!
Ik hoop dat jullie wat aan deze info hebben,
groeten (en tot de 21e!)
v. Jasper
Waarom allemaal zo'n heimel?![]()
Gewoon lekker naar de show gaan, is toch dichtbij voor velen en kijk zelf wat de lucht ingaat.:blink1:
Sommige scenario's willen wel eens een paar uur vantevoren veranderen, dus beste is gewoon zelf de boel aanschouwen en laat het lekker op je inwerken.
Daarnaast komen er een tal van mede-freaks die deze show ook bijwonen, dus je ziet ook nog eens de gezichten achter de nickname's.![]()
Zal ik mijn gezichtje dan maar ff neerpleuren ? :cheesy:
Als iedereen dat doet herkennen we elkaar wel![]()