Emmerich (D)

bluebear

Registered User
zo de huiskamer lekker warm gestookt en de laptop aangedaan.
ik was al erg vroeg aanwezig, 7 uur op de laatste gratis parkeerplaats van de stad.
waar ook het eettentje zit waar we al jaren komen, lekker schnitzeldje jagermeister gegeten.
toen doorgelopen langs de rhein richting de muziek waar wat live bands speelden.
aparte manier om te serveren,kreeg een capri sonne waar een gaatje in geprikt werd om vervolgens de wodka met een injectiespuit erin te doen.
erna naar de rhein gelopen om de show te gaan bekijken.
prachtige show met leuke aparte shells zoals watervallen girondola's hartjes en lichtjes op het water.
wat ik me nou afvroeg hoe krijgen ze die dingen in het water zonder dat ze wegdrijven voordat ze aan moeten gaan want als ze aan gaan drijven ze wel.
maar wat een goede kwaliteit producten zeg:smiling:
al met al een heerlijke show aan het eind van een leuke avond.
mvg

Laatst bewerkt:

Michel_G

Zilveren Member
Gisteravond samen met mickeyzegtboem en zijn mevrouwtjezegtboem ook naar Emmerich geweest.

Bewust de kant van Emmerich uitgekozen om te gaan staan, wat achteraf ook 100% de juiste keuze was, gezien het een hele keurige pyromusical betrof. Zonder de muziek had ik toch een stuk gemist van de show, in de zin dat sommige beelden dan iets meer random leken, en nu viel precies alles op zijn plek i.c.m. de muziek.

Dan even over de show:
Hayo en zijn mannen hebben echt een hele goede pyromusical neergezet. Prachtige keuzes van producten op precies de goede momenten (rustige momenten in nummers opeens switch naar mooie rustige effecten, en qua timing dan precies elke keer goede switches als het tempo weer wat omhoog ging in de muziek). Bijvoorbeeld bij het nummer van Bon Jovi, schoot hij horsetails en dat hele beeld was gewoon zo mooi in combinatie met de muziek op dat moment, echt super gedaan!

Ook de timing was gewoon verschrikkelijk goed! Het steppen met comets/tails/mines op de muziek was gewoon bijna elke keer DEAD ON! Zelfs de bommen vielen met regelmaat exact op de muziek, keurig gedaan! Producten waren ook allemaal goed gekozen, mooie afwisselende effecten, met veel zorg uitgezocht bij de muziek. Ook elke keer weer keurig in lagen gewerkt met blokken die keurig matchten met de shells.

Heb dus echt een lekkere pyromusical gezien gisteravond, kan niet anders zeggen! Blij ook dat ik door aan de kant van Emmerich te staan, alle muziek goed meekreeg. Als je het puur en alleen als vuurwerkshow beschouwd is het nog steeds een goede show, maar het feit dat het zo goed op de muziek geschoten werd, gaf nog een extra demensie eraan en deed je de keuzes van de schrijver nog beter begrijpen!

Michel_G

Zilveren Member
Video gevonden vanaf de kant van Emmerich. Helaas gooit de cam van de filmer af en toe de mic dicht bij veel volume van het vuurwerk, dus muziek valt beetje weg daardoor....

Credits: DrakeSun

Poziloc

FPM Hangouderen
wat ik me nou afvroeg hoe krijgen ze die dingen in het water zonder dat ze wegdrijven voordat ze aan moeten gaan want als ze aan gaan drijven ze wel.

Deze liggen niet heel de dag in het water.
Deze worden tijdens de show uit een cake gelanceerd.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Mijn verslagje.
Na een lange scoutingdag richting Jawe.
S'morgens cursus gehad, ivm de veranderingen van de speltak namen, de spelvisie van scouting Nederland en het morderniseren van Scouting, het gehele gebeuren wat een jaar geleden is doorgevoerd door scouting.
Ach ja, je leert weer eens wat.
Maar soms denk ik dat er ook amtenaren werken bij een organisatie zoals scouting.

Dus, weer even terug naar het eigenlijke verhaal.
Bij Jawe aangekomen, snel een bakkie gedaan en naar Emmerich.
In Emmerich naast de fabriek de wagen geparkeerd.
Het viel ons gelijk op dat er geen kermis was.

Gelukkig was het in het park muziek.
Nou ja muziek, de kat van de buren was goed ziek.
Elvis draaide zich drie x om in zijn graf, omdat een coverbandje dat dacht, dat ze Elvis zijn nummers konden nazingen.
Maar het publiek vond het geweldig.
Ik heb in ieder geval lekker een curryworst op en een pommes friet.
En het weizenbier smaakte weer als vanouds.

Daarna zijn we weer naar de promenade gelopen en heb ik daar me statief klaargezet.
Al snel kwamen er meer Höllanders aanlopen en die kenden we ook nog.
Gezellig bijgeklest, over vuurwerk, demo's, vuurwerk, nieuw vuurwerk, enz, enz, enz.

Toen was het tijd voor de show.
Show vond ik erg goed.
Netjes geschoten, lekker veel variatie, en de parachute shells maakten het helemaal compleet.
Maar ook de girandola's waren super en die 12 inchers.
Kikke hoor.

Na de show weer bijgepraat met iedereen.
En daarna richting auto en naar huis.
De wegen rondom de parkeerplaats waren ook parkeerplaatsen geworden, dus we moesten even wachten.

Bij Jawe thuis aangekomen, hebben we even koffie gedronken en wat gegeten.
En daarna vond ik het allemaal wel genoeg en ben ik naar huis gegaan.

Foto's volgen.
En dat zijn er heel veel.

Jawe en Tina bedankt voor de gezelligheid en de koffie en de kroketten.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Foto's.

Op de promenade, stond een grote aanhanger van Hayo Wolf.
Toch maar even foto's van gemaakt.

DSC_3423.jpg

DSC_3424.jpg

DSC_3425.jpg

DSC_3427.jpg

DSC_3428.jpg

Tot zo ver de Werbung.
Nu de foto's van de show.

DSC_3449.jpg

DSC_3457.jpg

DSC_3466.jpg

DSC_3468.jpg

DSC_3469.jpg

DSC_3473.jpg

DSC_3487.jpg

DSC_3495.jpg

DSC_3513.jpg

DSC_3525.jpg

DSC_3527.jpg

DSC_3531.jpg

DSC_3533.jpg

DSC_3536.jpg

DSC_3555.jpg

DSC_3559.jpg

DSC_3562.jpg

DSC_3566.jpg

DSC_3569.jpg

DSC_3573.jpg

DSC_3574.jpg

DSC_3582.jpg

DSC_3587.jpg

DSC_3591.jpg

Meer foto's vind je hier!
Wil je een foto hebben stuur mij gerust een pm, met je mail adres dan stuur ik je de foto('s) naar je toe.

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User
Voor mij een sony alpha 230, met 18-55 objectief.
Opzich wel heel erg tevreden met de foto's behalve dat er door het verkleinen best wel wat kleur verloren gaat.

Bovenaan