Nog meer mensen die hier heen gaan??
Groeten Sven
Moet ff kijken of het gaat lukken,maar is wel de bedoeling om erheen te gaan.Als het lukt zal Bartvz wel meerijden denk ik.
Nog meer mensen die hier heen gaan??
Groeten Sven
ook ik heb er even naar gemaild en ik kreeg het volgende terug :sad2::sad2:
dus helaas is dit niet voor iedereen :sad2:
Jammer dat die opendag alleen voor genodigden is... was misschien wel leuk geweest.
Anyway: Weet iemand wat het maximale kaliber is?
( en of het vanaf boten via afstandsbediening wordt geschoten? want dan ga ik niet :blink1: )
Omdat er dit jaar niet op een ponton geschoten wordt, maar juist op dat stukje land waar je het over hebt. Maximaal kaliber is niet meer 12 inch. Wat het dan wel is, kan ik je niet vertellen. In ieder geval kleiner kaliber.
Dus ik twijfel nu of ik wel 2,5 uur in de auto wil zitten voor deze show aangezien ze nu een kleiner kaliber gaan schieten.
Vergeet niet dat zo'n ponton flink wat duiten kost. Wellicht hebben ze nu meer budget om de show te verbeteren. En wat betreft die afstand.. Ik denk niet dat je daar veel van gaat merken.
Ik ga voor de gezelligheid, dan weet ik zeker dat het niet tegen valt. want als ik voor het vuurwerk daar na toe zou gaan heb ik zo mijn bedenkingen, of het nou op een planton is of op vasten grond ze verzinnen toch wel weer iets waarom het weer niet goed is gegaan. Misschien is het deze keer wel te warm.