• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Emmeloord

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
30 April Koninginnedag vuurwerk te Emmeloord

wie : Katan
wat : consument en prof ?!?!
waar : op een weiland langs de waterkant aan de Kamperweg en Marknesserweg te Emmeloord
tyd : Ontsteking zal plaatsvinden rond 22.00 uur en zal ongeveer 15 minuten in beslag nemen.

startopbouwen : 19.30 uur
 
mm bij mij in de buurt, maar lijkt me niet echt intressant.
weet iemand wat dit is? 12 pot au feu 4" (mine-bags)
 
Laatst bewerkt:
mm bij mij in de buurt, maar lijkt me niet echt intressant.
weet iemand wat dit is? 12 pot au feu 4" (mine-bags)

Als je niet eens weet wat dit is...............dan zou ik al helemaal mijn commentaar voor me houden.:confused:

Ben je zelf wel interresant genoeg voor deze site ?:sick:

En dat soort zit op FPM ???..............such a shame !!!!!!

idd allemaal vervuiling !
 
wat maakt het uit op wat voor niveau ik zit. Een forum is toch voor ieder die wat wil leren?
En wat bedoel je met dat soort? Je weet niet eens wie of wat ik ben :wacko:
Dus misschien moet jij eens je offtopic geblaat voor je houden.

voor de rest: ONTOPIC
 
Markor
Je roept het natuurlijk wel een beetje op je zelf af, als je zo'n opmerking plaatst.
Een show afkraken, voordat je hem gezien hebt gaat natuurlijk nergens over.

Maar laten we weer lekker ontopic gaan
 
Als men die consumentenpotten op een leuke wijze aan elkaar lont, kan er best een mooie show geschoten worden.
Maar dan moet je wel een beetje dichterbij kunnen komen, anders vallen de effecten wat weg.

Mines en candles kunnen voor een vol effect zorgen, mits goed getimed...
 
Back
Bovenaan