Emerich im lichterglanz

frelst68

Member
Weer eens samen met mijn broer geweest. Eerst even een schnitzel nuttigen, dan even de boulevard struinen naar het park om daar naar de optredens te gluren. Heb het idee dat de evenementen in Duitsland dit jaar drukker zijn dan voorgaande jaren. Want een bezoekje aan het park zat er niet in. Maximaal aantal bezoekers was bereikt. Dus maar een plekje opgezocht voor de show en naast VuurwerkExpress beland.
De afstand van het vuurwerk tot aan het publiek is bij deze show best groot. Neemt iets van de beleving weg, maar er werden wel grotere kalibers geschoten dan de meeste NL-shows. Ook redelijk thematisch geschoten en heb een aantal mooie ghost shells gezien. Dus heb een prima avond gehad. Hierbij mijn uit de hand geschoten beelden.

firewire

Registered User
Ja de kalender van Tatjana die je vroeger gratis bij een krat Bavaria plakt nogal op elkaar.

Daarom maak ik zelf een kalender van mijn eigen gemaakte vuurwerkfoto's.
Heel herkenbaar deze weer.👌🏼

Ik heb zo’n kalender in de jaren 80 verstopt onder de plankenvloer op de zolder van mijn ouderlijk huis.
De nieuwe bewoners gaan raar opkijken als ze ooit de vloer openbreken oid.🫣

(Het kutte (niet die van Tatjana) is dat er onder diezelfde vloer ook nog doosjes 1174’s e.d. liggen.😢)

Laatst bewerkt:
Bovenaan