elgielo stash 2015/2016

elgielo

Registered User
Zal ook maar weer een draadje openen om de gemoederen op te zwepen.
We hoeven immers niet zo heel lang meer.

voorlopig nog even dit.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/3420

Is al besteld, en er zal ongetwijfeld nog hier en daar wat bij komen maar ik ga dit jaar toch maar eens wachten tot december en de demo's zijn geweest want heb vorig jaar toch wel wat toppers gemist die pas laat op een demo langs kwamen.

Moontan

Moderator
Medewerker
Meteen al een indrukwekkende lijst en wat mij opvalt is het grote aantal fonteintjes (Titanium Vulcano) wat je bestelt hebt.
Die van Beko zijn steengoed. Branden lang in mooie en felle kleuren.
Verstandig idee om te wachten met bestellen tot de demo,s komen. We zijn wel vaker van een koude kermis thuisgekomen doordat producten tijdens een demo niet aan hun verwachting bleken te voldoen.
Dank voor het delen van je lijst. Altijd leuk om te weten wat anderen mooi vinden.

elgielo

Registered User
Meteen al een indrukwekkende lijst en wat mij opvalt is het grote aantal fonteintjes (Titanium Vulcano) wat je bestelt hebt.
Die van Beko zijn steengoed. Branden lang in mooie en felle kleuren.
Verstandig idee om te wachten met bestellen tot de demo,s komen. We zijn wel vaker van een koude kermis thuisgekomen doordat producten tijdens een demo niet aan hun verwachting bleken te voldoen.
Dank voor het delen van je lijst. Altijd leuk om te weten wat anderen mooi vinden.

De vele fonteinen (50) zijn vooral omdat mijn dochtertje ze zo leuk vind en ik maak er vaak ook V-W en Fanshapes mee (kan er ook heel goedkoop aankomen scheelt ook natuurlijk) ook gebruik ik ze vaak om een showtje te starten dus dan heb je er wel wat nodig.
Die titanium volcanos zijn goed maar die van wolff zijn ook goed te doen hoor.
zeker de moeite waard om een keer te proberen.

whiskey

Registered User
mooi lijstje man. heb wel een vraagje waar haal je van vuurwerk mania die boxen??als je slim bent ga je naar mega in leeuwarden toe daar heb ik ze vorig jaar ook gehaald en kreeg ze voor leuk prijs je mee.

Bovenaan