Is die 80 euro ook je budget voor vuurwerk, anders kun je beter alles zelf aansteken..
Lijkt mij het beste om ff door te sparen of diegene uit de pyroshop te kopen van 30€..
Hoeveel kanaals is die dan?
Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk
Het Easylightniet draadloos maar werkt via draad (10 meter) wat de afstandsbediening met de cue’s verbind. De elektrische ontsteker is ook niet standaard. Deze werken namelijk zonder kruit maar met een soort gloei systeem. Er zitten 5 van deze ontstekers op een klosje en er zitten totaal 5 van deze klosjes in het doosje.
Lijkt me verstandig om nog even door te sparen. Als je voor 80 euro een 12 kanaals wilt, zal dat niet de beste kwaliteit worden. Spaar nog even door en dan raad ik je de 12 kanaals kingdom uit de pyrowinkel aan.
5X een blokje met 5 kanaaltjes zit erin dus
5X een blokje met 5 kanaaltjes zit erin dus
Ik ben helemaal klaar met dat elektronsich schieten.
Ik had een leuk herrie project neergezet om 10:00 uur.
Doet het systeem het noet goed.
Ja die lampjes knipperden wel goed, maar er geen ontsteker af.
Mij pijlen projecten ook, sávonds.
Ik had er nieuwe batterein in gedaan, maar na 4 pogingen ging me 1ste doorlont project pas af.
Me 2de pijlen doorlont project was ook alleen maar drukken en niks ontsteken.
Nee helemaal niks, ik ben er klaar mee.
En waar ligt het aan denk je?
Hoe heb je de spullen aangesloten?
Dus als het aan het vermogen van de batterijen ligt dan is het eigenlijk niet zo'n groot probleem. Ik doe het precies zoals jou in het 11:30 uur showtje van jou. En bij mij is het tot nu toe altijd goed gegaan.
p.s. 1 jaar is het bij mij fout gegaan. Ik had beide draadjes van de ontsteker niet een stukje uit elkaar gehaald waardoor er kortsluiting ontstond (de draadjes raakte elkaar) en er niets gebeurde. Wel kreeg ik ook een positieve "lampjes" indicatie. Maar dat komt dat het systeem alleen maar ziet dat er 2 draadjes goed zijn aangesloten. Misschien ook jouw probleem?
Visco ontstekers zijn niet echt gemaakt voor wasaq of roze lint. Daar is het lont te dikvoor. Anders dan bij prof ontstekers moet je bij Talon de knop iets langer inhouden zodat het draad goed kan gloeien. Daarbij is het belangrijk dat het draadje aan de binnenkant van het talon bekje om het lont heen slaat/buigt anders zit hij niet goed tegen het lont aan.